Skip to main content

Ik heb al enige jaren een XS4All Pack account (behoud van emailadres en andere functionaliteiten bij Xs4all) wat me iedere maand een xx aantal euros kost. Nu KPN binnenkort ook de diensten/facturatie gaat overnemen neem ik aan dat mijn XS4All Pack gewoon geïntegreerd wordt met mijn huidige KPN abbo en dat ik daar dus niet meer extra voor hoef te betalen?

 

Op een dergelijke vraag kreeg ik dit antwoord :

Bij overgang naar KPN is het niet meer mogelijk om vanaf ieder adres verbinding te maken met de Usenet servers. Dit kan alleen nog vanaf het KPN netwerk. Gezien u geen internet verbinding afneemt maar enkel een Pack account is het helaas niet meer mogelijk om verbinding te maken met de Usenet server, hiervoor is een KPN verbinding nodig.

( dat antwoord kwam na 13 dagen )

Dus heb ik nu als reactie op dat bericht een verzoek ingediend voor een omzetting naar “alleen email”.

Dat deed ik op 22-4 dus dan moet ik nog even wachten op een reactie :-//

Of zal ik bellen ?

. . .maar als ik de helpdesk bel, snapt men er steeds gewoon niks van en beweert dat ik ik die 15,25 moet blijven betalen…

Ja, wat voor reactie geef je dan ? ? ?

 


Bij mij is het gelukt, resterende bedrag van de 15,25 euro is inmiddels al overgemaakt. Het kostte wel wat telefoontjes. Maar alle medewerkers die ik aan de lijn kreeg wisten van het niet dubbel hoeven betalen voor email.


Bij mij is het gelukt, resterende bedrag van de 15,25 euro is inmiddels al overgemaakt. Het kostte wel wat telefoontjes. Maar alle medewerkers die ik aan de lijn kreeg wisten van het niet dubbel hoeven betalen voor email.

Dank, dan geef ik de moed nog niet op 


Bij mij is het gelukt, resterende bedrag van de 15,25 euro is inmiddels al overgemaakt. Het kostte wel wat telefoontjes. Maar alle medewerkers die ik aan de lijn kreeg wisten van het niet dubbel hoeven betalen voor email.

Dank, dan geef ik de moed nog niet op 

Vandaag ook gebeld. Heel simpel:

  • Bel met de XS4All Klantenservice
  • Geef aan dat:
    • je een KPN Thuis (TV) abonnement al reeds in bezit heb (als men zoekt op je postcode/huisnr vinden ze als het goed is twee klantnummers; 1 van je KPN Thuis abbo en 1 van je Xs4all Pack abbo)
    • het vanwege de transitie van Xs4all naar KPN nu mogelijk is om je huidige Xs4all Pack abonnement te integreren in je KPN Thuis (TV) abonnement, hiermee worden je email adressen overgezet naar de KPN servers waarmee het Xs4all Pack abbo komt te vervallen zodra de mailadressen in het KPN systeem zichtbaar zijn (email.kpn.com)
  • Bij mij is aangegeven dat al mijn emailadressen van Xs4all over 3/4dagen zichtbaar zijn in het KPN systeem (email.kpn.com) en verder blijven werken en er geen wijzigingen nodig zijn.
  • De opzegging van het XS4all Pack abbo wordt meteen uitgevoerd en je zal (een deel van) het abbo geld terugkrijgen van de laatste geïncasseerde maand.

Bij mij is het gelukt, resterende bedrag van de 15,25 euro is inmiddels al overgemaakt. Het kostte wel wat telefoontjes. Maar alle medewerkers die ik aan de lijn kreeg wisten van het niet dubbel hoeven betalen voor email.

Dank, dan geef ik de moed nog niet op 

Vandaag ook gebeld. Heel simpel:

  • Bel met de XS4All Klantenservice
  • Geef aan dat:
    • je een KPN Thuis (TV) abonnement al reeds in bezit heb (als men zoekt op je postcode/huisnr vinden ze als het goed is twee klantnummers; 1 van je KPN Thuis abbo en 1 van je Xs4all Pack abbo)
    • het vanwege de transitie van Xs4all naar KPN nu mogelijk is om je huidige Xs4all Pack abonnement te integreren in je KPN Thuis (TV) abonnement, hiermee worden je email adressen overgezet naar de KPN servers waarmee het Xs4all Pack abbo komt te vervallen zodra de mailadressen in het KPN systeem zichtbaar zijn (email.kpn.com)
  • Bij mij is aangegeven dat al mijn emailadressen van Xs4all over 3/4dagen zichtbaar zijn in het KPN systeem (email.kpn.com) en verder blijven werken en er geen wijzigingen nodig zijn.
  • De opzegging van het XS4all Pack abbo wordt meteen uitgevoerd en je zal (een deel van) het abbo geld terugkrijgen van de laatste geïncasseerde maand.

Heel erg bedankt. Ik denk dat het me inmiddels gelukt is, althans dat dacht ik tot vandaag die 15,25 weer vrolijk geïnd werd. Dat wordt weer bellen... 


Bij mij is het gelukt, resterende bedrag van de 15,25 euro is inmiddels al overgemaakt. Het kostte wel wat telefoontjes. Maar alle medewerkers die ik aan de lijn kreeg wisten van het niet dubbel hoeven betalen voor email.

Dank, dan geef ik de moed nog niet op 

Vandaag ook gebeld. Heel simpel:

  • Bel met de XS4All Klantenservice
  • Geef aan dat:
    • je een KPN Thuis (TV) abonnement al reeds in bezit heb (als men zoekt op je postcode/huisnr vinden ze als het goed is twee klantnummers; 1 van je KPN Thuis abbo en 1 van je Xs4all Pack abbo)
    • het vanwege de transitie van Xs4all naar KPN nu mogelijk is om je huidige Xs4all Pack abonnement te integreren in je KPN Thuis (TV) abonnement, hiermee worden je email adressen overgezet naar de KPN servers waarmee het Xs4all Pack abbo komt te vervallen zodra de mailadressen in het KPN systeem zichtbaar zijn (email.kpn.com)
  • Bij mij is aangegeven dat al mijn emailadressen van Xs4all over 3/4dagen zichtbaar zijn in het KPN systeem (email.kpn.com) en verder blijven werken en er geen wijzigingen nodig zijn.
  • De opzegging van het XS4all Pack abbo wordt meteen uitgevoerd en je zal (een deel van) het abbo geld terugkrijgen van de laatste geïncasseerde maand.

Korte update, al na de 1e dag nadat ik gebeld had zijn al mijn emailadressen en aliassen inmiddels ondergebracht bij de kpn servers. Ik kan ze vinden via email.kpn.com en ook inloggen op de webmail.kpnmail.nl.

Inmiddels ook per mail de bevestiging gehad dat het Pack abbo opgezegd wordt per vandaag dus ik ga er van uit dat hier in ieder geval alles in orde komt. Hartelijk dank aan de desbetreffende XS4All (/KPN) medewerker aan de klantenservice.


Sinds overschakeling van xs4all naar kpn heb ik geen interactieve diensten meer op tv. Ik gebruik tv Vlaanderen satelliet, voordien nooit problemen gehad! Hoe los ik dit op???