Skip to main content
Beste,



wij hebben de sleutel van ons nieuwe huis gekregen een paar weken geleden maar zijn er niet meteen ingegaan. ik had dus netjes de verhuizing door gegeven op 21 juni nu werden wij half juni afgelsoten op oude adres omdat ze ons al hadden verhuist, ons nieuwe huis had toen nog niet eens een kpn aansluiting in de meterkast zitten wat al wonderlijk is.

met veel pijn en moeite dit weer kunnen laten herstellen en opnieuw de 21ste juni als datum door gegeven.

Mijn vrouw is ZZP-er en werkt vanuit huis en heeft dus met haar telefoon als hotspot moeten werken en daar mee extra kosten gemaakt, hoe krijg ik die vergoed?

ondertussen is volker wessels geweest om de aansluiting in de meterkast te maken maar die bleek niet te werken(verkeerd door gelust of zo iets) .

Na een week waren ze weer terug en zou alles werken en dus werd het de 21ste en gingen we over naar ons nieuwe huis en waar ik al bang voor was gebeurde het werkte dus mooi niet geen internet en tv want met 2 puberende jongens niet echt fijn is kan ik je vertellen.

dus ik meteen weer gebelt en ja dan moet er toch een monteur komen en die kan pas dinsdag komen.

Ik weet al precies wat er gaat gebeuren want die gaat mij vertellen dat het niet werkt en dat volkerwessels weer moet komen en dan ben ik zo weer 1 a 2 weken verder. ik ga alles wat kpn van mijn bank afschrijft stoneren en mijn rechtsbijstand dan inschakelen want dit vind ik echt niet kunnen.

KPN bedankt voor niks.



gr onno
Goed dat je hier je verhaal verteld. Balen dat het zo mis gaat. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer e.d. wat overigens alleen zichtbaar is voor jou en de medewerkers. Ze kunnen dan meteen voor je aan de slag.
hallo Joep,

ik heb mijn gegevens ingevuld.

graag zsm een oplossing want ik weer dat monteur die morgen komt het echt niet gaat oplossen of hij moet volkerwessels meteen meenemen.

ik ga echt niet nog een week wachten.



mvg Onno
Dag Onno, welkom hier.



Allereerst wil ik benadrukken dat ik het erg vind dat het langer duurt dan verwacht. Om te beginnen met de kosten van de hotspot denk ik graag mee. Heb je overigens niet het noodpakket kunnen gebruiken?



Ik heb de verhuizing erbij gepakt. Als het goed is heb je een rechtstreeks nummer gekregen naar de desbetreffende afdeling die je hierin ondersteunt, heb je al contact met ze gehad? Zij hebben dit namelijk volledig in beheer en kunnen ook monteurs en zaken behandelen waar ik niet bij kan en mag komen. Hier ga ik ook informatie inwinnen. Gezien het tijdstip adviseer ik je om de monteur morgen gewoon te ontvangen zodat hij dit kan bekijken. Zelf vermoed ik dat hij de juiste toevoeging van de woning juist moet aansluiten in de meterkast. Laat hem dus zijn werk doen en neem anders contact op op het nummer dat je bij ons hebt gekregen.



Verbeter me vooral als ik hier dingen benoem die niet kloppen.

Reageer