Skip to main content

ook ik zit met een zzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr ttrrage mmmmmmmmmmmailbbbox sinds we glasvezel hebben . een halve tot hele minuut wachten nadat de mailbox is geopend is normaal . je moet ontzettend lllllllllllaanng wachten tot er nieuwe berichten binnen komen en dan duurt het nog lang voor je het eerste bericht kan openen . alles is aangesloten volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing . Ik heb alleen de vraag of de aansluiting van de vaste lijn nog nodig is (staat in de gebruiksaanwijzing dat deze aangesloten moet zijn ) of werkt die als stoorzender . mijn mailbox is bijna leeg en de spam box is ook leeg alles is minimaal bezet . ok vind tot nu toe de glasvezel geen verbetering en had beter bij het oude gebleven .

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi en welkom op ons forum @Jan van Delft! Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie gemaakt.

Ik lees dat jouw mailbox heel traag is. Voor de duidelijkheid: gaat het echt alleen om het openen van je mailbox? Hoe gaat het verder als je internet gebruikt: zoals even iets opzoeken of het kijken van YouTube bijvoorbeeld? Wat voor snelheid haal je als je een speedtest doet? En kan je vertellen hoe je precies jouw mail gebruikt: gebruik je een e-mailprogramma en zo ja, welke? Hoe gaat het als je de online omgeving Webmail probeert? En ik ben ook nog benieuwd naar of dit op één of meerdere apparaten zo gaat.