Skip to main content

Ik ben zeer verast over het feit dat mijn laatste KPN thuis factuur boven de Euro 100 uitkomt. Er is een verhoging van enkele Euro's maar als ik Mijn KPN check is mijn maanbedrag Euro 20 minder. 

 

Wordt ik nu belazerd ?

Hallo @Rene Hoogvliet ,

Kijk even op de tweede pagina van jouw factuur. Daar staat een specificatie. Mogelijk zijn het eenmalige kosten? Of betreft de factuur een periode van meer dan één maand? 


Kan ik doen maar waar moeten die van zijn dan abonnement loopt al sinds de opheffing van Telfort. Bedankt voor de tip


In MijnKPN staat alleen de kale bruttoprijs van het abonnement. Alle extra's zitten daar niet bij. Dus eigenlijk is dat een getal waar geen mens wat aan heeft.


Kan ik doen maar waar moeten die van zijn dan abonnement loopt al sinds de opheffing van Telfort. Bedankt voor de tip

De factuur staat elke maand voor jou klaar in MijnKPN. 


Kan ik doen maar waar moeten die van zijn dan abonnement loopt al sinds de opheffing van Telfort. Bedankt voor de tip

Kan doen? Ik neem aan dat je wilt weten waar de hoogte van je factuur uit bestaat. Het is dus wel handig om je factuurspecificatie erbij te pakken én deze ook door te nemen. Aangezien jij de klant bent, niemand anders kan dit voor jou doen vanaf het forum. En ergens naar raden heeft totaal geen enkele zin. Kijk dus niet alleen naar het bedrag, maar doorspit de factuur. 


Hallo @Rene Hoogvliet, het advies is toch wel om de specificatie te bekijken. Mocht er dan iets niet kloppen kun je contact opnemen met de klantenservice. Uiteraard kan ik ook met je meekijken. Vul dan jouw forumprofiel in en geef even een seintje. 


Reageer