Skip to main content

Beste KPN,

 

Gister heb ik een factuur ontvangen van Ziggo, maar KPN zou de overstap regelen.

Kan ik deze bevestiging van u krijgen dat Ziggo (wordt) opgezegd is?

Alvast bedankt voor de service.

 

Met vriendelijke groet,

 


Sem Poon

Hoi @Sushi Master 
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent en kunnen ze zìen wat er eventueel mis is.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


@Sushi Master 
Beter nog dat je snel zelf contact opneemt met het gratis nummer van de klantenservice:

0800 0402  

Men kan daar direct zien wat er speelt en actie ondernemen. 


Welkom op ons forum @Sushi Master en goed dat je navraag doet.
Ik zie dat je het advies van onze @huistijger  al hebt opgevolgd en je profiel hebt ingevuld.
Tot de kern komende, in je bevestigingsbrief staat inderdaad dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Het kan nog zijn dat de opzegging bij Ziggo en de factuur elkaar gekruist hebben. Hou het wel even in de gaten uiteraard, mocht het alsnog om wat voor vreemde reden dan ook niet goed gaan trek dan direct aan de bel bij mij of 0800-0402.


Goedemiddag,

Ik had net naar Ziggo gebeld over het opzeggen van de abonnement en ze zeiden dat KPN niet had doorgegeven over het overstappen. Maar nu wordt Ziggo eind mei opgezegd. Dus wat is er misgegaan? 

Met vriendelijke groet,

 

Sem Poon


Oei, dat lijkt ergens niet goed te gaan. Ik heb zojuist voor jou een melding uitgezet bij onze overstapdesk. Zij gaan dit verder voor jou met Ziggo afhandelen!