Skip to main content

Ik wordt veel gebeld door Ziggo, om over te gaan naar een zakelijk abonnement bij Ziggo. Zou de helft kosten van wat ik nu betaal bij KPN.

Heeft KPN ook een zakelijk abonnement wat gunstiger uitpakt dan een particulier abonnement op het totaalpakket?

Hallo @Wallytax , een zakelijk abonnement kun je alleen maar afsluiten als je een KvK inschrijving hebt, anders niet.   Verder worden zakelijke prijzen altijd exclusief BTW vermeld. 

 


Inderdaad zoals Jan ook al zegt: let heel goed op dat u niet beduveld word met exclusief prijzen. 

Bij KPN is een zakelijk abonnement meestal niet goedkoper dan particulier. Als u van beide de incl btw prijzen vergelijkt tenminste. 


In het algemeen is zakelijk zelfs duurder! Dit omdat er bij zakelijke contracten vaak voor een ondernemer belangrijke extra diensten zijn.


Je hebt ook klein zakelijk voor de kleine ondernemer.
KPN één wordt namelijk gebruikt voor grotere bedrijven met meerdere locaties.

https://www.kpn.com/zakelijk/kleinzakelijk.htm voor meer info.

Komt nu ook met een actie voor 9 maanden 30 euro korting voor internet.


@Wallytax

Leuke vraag van je. Thuisgebruikers is een bijproduct van KPN, 

Als je het huidige KPN zegt, zeg je meteen Getronics, en meer van deze belangrijkste spelers op de historische zakelijke markt op het gebied van het Nederlandse dataverkeer. 


Je hebt ook klein zakelijk voor de kleine ondernemer.
KPN één wordt namelijk gebruikt voor grotere bedrijven met meerdere locaties.

https://www.kpn.com/zakelijk/kleinzakelijk.htm voor meer info.

Komt nu ook met een actie voor 9 maanden 30 euro korting voor internet.

Ja... 49 euro voor 100 mbit. Dat is dus exclusief btw. Bij een particulier is 100 mbit 49 euro inclusief btw.


@Wallytax

Leuke vraag van je. Thuisgebruikers is een bijproduct van KPN, 

Als je het huidige KPN zegt, zeg je meteen Getronics, en meer van deze belangrijkste spelers op de historische zakelijke markt op het gebied van het Nederlandse dataverkeer. 

Getronics is alweer een poosje geleden hoor, op mijn salarisstrook staat al weer redelijk wat jaren KPN, en thuisgebruikers zijn echt geen “bijproduct”. 


 

Getronics is alweer een poosje geleden hoor, op mijn salarisstrook staat al weer redelijk wat jaren KPN, en thuisgebruikers zijn echt geen “bijproduct”. 

Leuk te weten, ik ben van de generatie die nog redelijk in het verleden leeft. Maar bedoel je hiermee dat zakelijk binnen KPN een “bijproduct” is geworden gezien de vraag van de auteur van de vraag?


@dommeke wat zie jij als een bij-product? Want KPN doet ontzettend veel, zowel consument, zakelijk als wholesale klanten zijn gewoon core-business. 
 

Zelfs iets als KPN Health is een onderdeel binnen KPN waar gewoon flink in wordt geïnvesteerd. 


@Ik_Hussel 

Ik vond de tendens in de reacties alsof KPN alleen klein zakelijk deed, dat wilde ik wegnemen.