Skip to main content

Hoi KPN,

Wij zitten al 7 weken zonder internet en tv. Er is al ontelbaarkeer naar jullie gebeld met uiteindelijk geen oplossing. We zijn voorzien van een noodpakket maar hier betalen wij natuurlijk niet voor. Hoe kan het zo zijn dat na 7 weken een glasvezel kabel/kast niet gemaakt kan worden? 
Er worden steeds beloftes gedaan over terug bellen maar deze worden niet nagekomen. Ook wordt er gezegd dat er afspraken worden gemaakt met het bedrijf dat deze komt maken maar tot op heden al aantal keer thuis gebleven en is niemand komen opdagen.
Dit is zeer slechte service en kan je niet maken tegenover klanten. We willen dat dit ook zo snel mogelijk opgelost gaat worden!

7 weken is wel heel lang. KPN (de provider) stuurt inderdaad KPNnetwerk aan om problemen met de glasvezelkabel te herstellen. Helaas gaat dit niet altijd goed.

Ik zou een klacht bij KPNnetwerk indienen, dat ze beter hun best moeten doen, duidelijke afspraken maken, en daadwerkelijk langskomen. Misschien worden ze dan wakker.

 

 


Hoi Dennis,

Dit hebben we ook een aantal keer gedaan maar wordt verder niks mee gedaan helaas..


misschien kan @Ward_ in dit geval met 7 weken geen internet nog iets betekenen


Hallo @Tessa Engels , zeven weken is echt te lang.

Hopelijk wordt dit snel opgepakt via dit forum. Vul dan in je profiel alvast je privegegevens in, dan kan een KPN-medewerker meteen kijken naar je status.


@KPN, geef maar een toereikende mobiele databundel.


Hi @Tessa Engels, wat een ontzettende rotsituatie. Het is druk op het forum, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Ik hoop dat je intussen meer gehoord hebt. Onderstaande reactie van @DennisA78 is inderdaad gewoonlijk de juiste weg om te bewandelen, omdat KPN Netwerk de beheerder van de glasvezelverbinding is. Wij als KPN (de provider) zorgen voor het signaal op de lijn.

7 weken is wel heel lang. KPN (de provider) stuurt inderdaad KPNnetwerk aan om problemen met de glasvezelkabel te herstellen. Helaas gaat dit niet altijd goed.

Ik zou een klacht bij KPNnetwerk indienen, dat ze beter hun best moeten doen, duidelijke afspraken maken, en daadwerkelijk langskomen. Misschien worden ze dan wakker.