Skip to main content

Hoi,

Op ZTE H369A:  ik wil poort 8000 forwarden. Ik heb een ‘applicatie’ ingesteld’ onder instellingen-IPv4poortforwarding. Daar  UDP gekozen en 4x 8000 ingevuld. Dan een forward-regel-item aangemaakt en het IP adres ingevuld dat ik vind met IPCONF achter IPv4, de applicatienaam uit de lijst gekozen.

Alles wordt goedbevonden door de router. Dan test ik dat op internet met diverse testers, maar alle melden gesloten.

Alle Firewall uitgezet. Wat mis ik hier?

 

Colin

Alleen een TCP poort forwarding kun je testen. En zelfs dat nog niet eens altijd. UDP poorten kun je niet testen met een online poortscan tool. Onmogelijk. 


En hoe ik dan kan weten of een poort ook daadwerkelijk open staat?


`HELP!!! is er IEMAND die weet of KPN iets blokeert of zo de ZTE H369A ? Ik stel poort-doorzetten in maar merk niks, en een statischj IP adres instellen voor mijn laptop ?


Beste @Colin73, welkom en excuses voor de late reactie! Wij blokkeren dit niet. Wil je eens een screenshot plaatsen van wat je instelt? Dan kunnen de forumgebruikers je er verder mee helpen!


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Ben je er uitgekomen? Als je nog vragen hebt, helpt de community je graag verder!