Omdat er vanuit hier/KPN direct contact is met KPN Seaters, probeer ik het maar op deze manier.
Ik heb gereageerd op verschillende e-mails van Shaicarin Felida/Kevin Lembregts, accountmanagers bij KPN Seaters, m.b.t. het annuleren van meerdere wedstrijden.
Tussendoor reageert ze wel op een andere benadeelde, dus ik weet zeker dat e-mail gelezen wordt.
Ook na meerdere reminders nog steeds geen reactie en geen geld teruggezien op reeds betaalde wedstrijden.
Onderstaand de complete gang van zaken…..het heeft even geduurd voor ik tijd had om alle informatie bij elkaar te verzamelen:
“2-11-2022 13:11
Reminder…
Van: Bobby Brand
Verzonden: maandag 10 oktober 2022 20:48
Aan: Shaicarin Felida
Onderwerp: Re: Nederland - Zambia
Beste Shaicarin,
Ik heb u onlangs (3 oktober 2022) een reminder gestuurd over de terugbetaling van de eveneens (vanuit Seaters) geannuleerde tickets voor FC Twente - SBV Excelsior d.d. 31 augustus 2022.
In het verleden heb ik echter voor nog 5 wedstrijden betaald, maar nooit tickets hiervoor ontvangen....
Dit betreft de volgende wedstrijden:
- Ajax - Cambuur Leeuwarden (3 september 2022, zie topic op het forum van KPN: https://forum.kpn.com/kpn-extra-diensten-92/frustraties-over-kpn-en-kpn-seaters-573385)
- AZ - NEC (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)
-
FC Groningen - Go Ahead Eagles (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)
-
Sparta - Ajax (21 augustus 2022, zie screenshot betaling plus e-mailcontact met Account Manager Kevin Lembregts)
- PSV - Volendam (31 augustus 2022, zie screenshot betaling)
Aangaande deze e-mail/wedstrijd (Nederland - Zambia) zou ik graag tickets voor een andere wedstrijd willen ontvangen, uit welke wedstrijden kan ik kiezen?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Bobby Brand”
Voor nu even de e-mailadressen en screenshots (i.v.m. privacy) eruit gehaald.
Uiteraard heb ik deze direct ter beschikking, mocht dat nodig zijn….
Hopelijk wordt het hier eindelijk opgepakt en opgelost!