Skip to main content

Op 8 november jl. ontving ik een mailtje van XS4ALL met Nieuws en Tips November 2023. Bij het kopje ‘Nieuw: KPN voor jou’ las ik het volgende: “Elke maand geven we aantrekkelijke voordelen en extra’s. Als gebruiker van het netwerk van KPN zijn deze er natuurlijk ook voor u. Kijk nu 3 maanden HBO Max. En meer. Omdat we blij met u zijn!” Fijn dat KPN zo blij met mij is, maar waaruit bestaat nu precies dat aanbod en hoe kun je het activeren? Als ik doorklik vanuit het mailtje zie ik nergens iets van dit aanbod terug.

Hoi @pjspiek 

Welkom op het Forum van KPN.

KPN voor jou, is inderdaad een mooi gebaar vanuit KPN richting hun klanten, waarbij het aanbod elke maand weer anders is, waardoor er altijd wel iets tussen zit waar je happy van wordt.

Het aanbod van KPN voor jouw van de maand November 2023 is inmiddels verlopen, want we zitten inmiddels al in de maand December, vlak voor de kerstdagen.

Het aanbod van HBO Max, waarbij je 3 maanden gratis kreeg is inmiddels vervallen, en kun je dus niet meer activeren binnen jouw Mijn KPN account.

Het huidige aanbod van KPN voor jouw voor de maand December 2023, vindt je door te klikken op de volgende link: KPN voor jou
Onder elk aanbod zit een button waarop je kunt klikken, als je gebruik wilt maken of het wilt activeren van je keuze.

Als je elke maand even een kijkje neemt op deze speciale pagina, ben je gelijk op de hoogte van de nieuwste acties voor klanten.