Skip to main content

Wie het weet mag het zeggen :wink:

Volgens de pagina van KPN Veilig kun je KPN Veilig op 2 tot 5 apparaten installeren afhankelijk van je abonnement. (5x bij een snelheid van 200MBit/s, 500 MBit/s en 1GBit/s.)

Nu heb ik een abonnement met een internet snelheid van 200MBit/s en kan maar 2 keer KPN veilig installeren !?

Wat is hier nu niet juist of heb ik ergens een klein regeltje over het hoofd gezien ?

Theo.

Hallo @TMaa ,

KPN heeft die uitbreiding van 5 apparaten bij een snelheid van 200MBit/s, 500 MBit/s en 1GBit/s pas een tijdje terug mogelijk gemaakt. 

Dit ging dan gelden bij nieuwe abonnementen. En daarnaast geven ze jou dit ook op verzoek. 

Wil je dit snel geregeld hebben? 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

En anders wil een moderator het vast voor jou aanvragen. Alleen heb je dan te maken met een wachttijd van gemiddeld vijf dagen. 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Hoi @TMaa! Ik wil graag even meekijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je gegevens in je profiel willen zetten zoals Noordzee heeft gevraagd? 
Laat het in een berichtje weten dat je dit gedaan hebt, dan krijg ik er een melding van en kan ik aan de slag:blush:


Hoi @TMaa! Ik wil graag even meekijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je je gegevens in je profiel willen zetten zoals Noordzee heeft gevraagd? 
Laat het in een berichtje weten dat je dit gedaan hebt, dan krijg ik er een melding van en kan ik aan de slag:blush:

Gedaan 👍


Profiel bijgewerkt 👍


Bedankt @TMaa! Ik zie dat jij nog een Alles-in-een Standaard (200MB/s) abonnement hebt. 5 apparaten gratis geldt voor de ‘nieuwe’ Husselpropositie. Het staat een beetje onduidelijk op de site. Ik ga hier feedback voor indienen.