Skip to main content

Sinds anderhalve maand ben ik bezig om een op mijn naam door een hacker afgesloten abonnement op netflix te beeindigen steeds word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word er niets opgelost bel ik met kpn dan zegt men het word opgelost en het bedrag van 22 euro  (1x 7,99 en 1x13,99 )word teruggestort maar dan krijg ik een mail dat ik het zelf bij netflix moet opzeggen. maar dat kan ik niet want ik heb geen account en mijn  mailadres is onbekend, telefoonnummer onbekend dan ga ik naar kpn dan zegt men dat ik bij netflix moet zijn ik heb inmiddels tussen de 25 en 30 telefoontjes gepleegd op 18-8-2020 kreegik iemand aan de telefoon en toen ik uit frustratie zei dat als zij de betaling aan netflix niet stop konden zetten dat ik dan de betaling aan kpn maar stop zou zetten toen kreeg ik als antwoord dat ik dat dan maar moest doen en dat ik dan aanmaningen kreeg en afsluitkosten en deurwaarders en wenste mij veel succes hufterigheid ten voeten uit al met al is er nog niets opgelost en de nieuwe factuur is weer in aantocht mij werd ook verteld dat het niet een eenmalig probleem  was maar dat meerdere mensen hiermee te maken hadden gehad en dat het bekend was dat er een lek was wie heeft er ook zoiets meegemaakt en hoe is dit opgelost?

Hi @majordundee, welkom hier. 

Dit kan ik voor je in orde maken. Ik zie echter dat dit al opgepakt is in een ander topic. Ik laat deze melding hier voor wat het is. :relaxed: