Skip to main content

Hoezo moet ik iets doen om een veranderd pakketaanbieding aan te passen??

Lijkt me logisch dat als er iets veranderd dat je daar “ja” tegen kan zeggen, en “nee” dat heb je.....

 

Ik overweeg daarom te stoppen bij KPN,

Maar nu zie ik dat nieuwe abonnementen een super-wifipakket krijgen, gratis als welkomsgeschenk.

Dat wil ik ook,

Dus opzeggen en meteen weer een nieuw abonnement afsluiten.

Of blijven en een welkomsgeschenk krijgen zodat je niet al die spullen hoeft op te sturen en nieuwe apparatuur mag ontvangen…….

 

Wel dan blijf ik bij KPN en

dan neem ik het Spotify Premium account er ook bij voor die € 1,= extra (€8,95 betaal ik al).

 

Ik verneem graag uw voorstel

Dat opzeggen en weer klant worden gaat je niet lukken. Om nieuwe klant te worden moet je eerst 6 maanden geen klant zijn.


Hoi @MauRooi en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je niet blij bent met de prijswijziging. Spotify is echter een losse optie in je abonnement, dus als je het niet eens bent met de prijswijziging kun je Spotify altijd uit je abonnement halen. Twee keer in aanmerking komen voor een welkomstgeschenk is daarnaast niet mogelijk, ik verwacht dat je een vergelijkbare korting hebt ontvangen toen je destijds klant van ons werd. Nieuwe klanten kunnen kiezen uit óf twee gratis SuperWifi punten of een aantal maanden korting. 

Mocht je wifi thuis niet goed werken en mocht je daarom interesse hebben in deze actie, dan raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen. Deze zal deze op verschillende plekken in huis jouw wifi meten en deze verbeteren. Let op, het  is van belang dat je ook de 2e meting na de verbetering doorloopt. Haal je na de 2 testen nog steeds minder dan 20 Mbit/s, dan krijg je van onze gratis bekabelde WiFi versterkers of een gratis WiFi monteur aangeboden.

Voor de SuperWifi hebben we wel een kortingsactie voor bestaande klanten waardoor deze geen €199,-, maar €149,- kost. Je kunt deze hier bestellen, mocht dit je wat lijken. :slight_smile:


Duidelijk antwoord, bedankt. 
ik heb destijds inderdaad een halfjaar korting gehad, maar dat ben ik blijkbaar al vergeten. 
Tip: zorg dat je telefonische dienst ook zo’n duidelijk antwoord gaan geven. 
groet


Graag gedaan! :slight_smile:  Ik zal de tip doorgeven. Als je in de toekomst nog vragen hebt kun je ons op het forum ook altijd berichten! 


Reageer