Skip to main content

Hoi,

Ik heb zojuist kon Spotify aangevraagd.

Nu wil ik deze activeren maar ik heb nog geen mail of sms ontvangen. Probleem is dat wanneer ik mijn nummer of mail adres invul bij activatie opvragen ik bij beide een melding krijg dat beide onbekend zijn.

Ik ben van Telfort automatisch overgestapt naar kon dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Hoi @Wesleyvk . Soms duurt het even.

Ik wil wel voor je kijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Gedaan!


Volgens mij is het gisteren alsnog gelukt, @Wesleyvk . Klopt die aanname? Ik zie namelijk een actief account, gekoppeld aan facebook (waarschijnlijk)


Ja het is alsnog gelukt. Kreeg de activatiecode beetje laat opgestuurd maar heb nu premium Spotify dus ik ben blij!


Top! Geniet van je muziek en mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.


Mijne werkt ook niet met mijn telefoonnummer, en ook niet met mijn emailadres…

 

tevens krijg ik mijn facturen op een erg oud email adres en die kan ik nergens wijzigen, bij Telfort kon dat al niet en nu bij KPN ook niet

 

@Erwin_ 


@james bond 007 . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik kan doen. Zet ook even het gewenste e-mail in je profiel. 


@Erwin_ Dank voor de reactie, Spotify is inmiddels geactiveerd, alleen mijn factuur e-mailadres is nog foutief. Ik heb mijn profiel aangevuld


Fijn dat spotify werkt. Om je contactgegevens aan te passen kun je inloggen in MijnKPN. Hier kun je ook je factuur e-mail adres instellen.Â