Skip to main content

apparatuur is verstuurd maar ik heb niets besteld. Wordt via postnl.nl verstuurd. Is dit een net mail?

Hoi @Eeprom12 
Zonder je gegevens in je forumprofiel, kunnen we hier niets over zeggen.

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Of/en plaats de brief hier even zonder jouw persoonlijke gegevens.

 


Welkom op het forum @Eeprom12, als je niets hebt besteld of gewijzigd is dat een gek bericht inderdaad. Huistijger heeft je al een aantal opties gegeven zo te zien, is het ia een van die wegen al gelukt? 

Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan, dus als het gelukt is zal dat telefonisch of via de chat geweest zijn?


Het bleek een nieuwe modem Box12 te zijn. Wat mij verbaast is dat er vooraf geen melding hiervan is gedaan. Ik zou het normaal niet hebben aangenomen als ik niets had besteld. Ben natuurlijk wel blij met deze nieuwe modem. Wat moet ik met de oude modem doen?


Dat verbaasd mij inderdaad ook, daar hoor je een bericht over te krijgen. Vaak moet een vervangend modem, als het huidige modem er aan toe is, ook zelf aangevraagd worden.

Het oude modem kan je naar ons terugsturen, de Experia Box blijft eigendom van ons. Hier wordt beschreven hoe en naar welk adres je dat kunt doen: Apparatuur terugsturen.