Skip to main content
Beantwoord

Belafspraak over SuperWifi punten niet nagekomen

  • 11 July 2024
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag contact gehad met Nick van KPN inzake WiFi superpunten. Voor vanavond hebben wij een belafspraak gemaakt.

Alleen ben ik niet gebeld. Ik lees dat dit wel vaker voorkomt. Beetje jammer! Nick als je dit leest, wil je dan een nieuwe afspraak met mij maken?

Alvast bedankt

Ā 

Nick lijkt mij een medewerker van de klantenservice? Die zal denk ik niet ook nog op het forum zitten in zijn vrije tijd ,ook niet onder werktijd. Daar zijn er hele leuke moderators voor. Die spoedig zullen reageren. Daarintegen zou ik morgen niet meer als eind van de ochtend begin middag wachten. En de medewerker die jou dan te woord staat vragen of Nick jou wil terugbellen. Ik zou het ook bij Nick willen houden als ik jou was. Dus zet daar echt op in. Des te meer zekerheid jij hebt voor je superwifipunten.


Dank je wel.Maar ik werk 36 uur in de week en heb niet altijd tijd om te bellen. Vandaar dat ik nu in zet op alle kanalen alleen via de Chat kom ik niet verder om Nick mij terug te laten bellen.


Maar ook onze @Nick83Ā weet alles over WiFipunten.Ā 


@NoordzeeĀ dat kan best maar ik heb afgelopen zaterdag contact gehad met Nick van KPN en wij zouden nog wat dingen afstemmen dus ging hij mij terugbellen gisteren en dat heeft hij niet gedaan. Maar ik wil nog wel even met hem spreken.Ā 


@bigblueeyesĀ  Hoi,Ā  als ik jou was zou ik weer bellen met 0800 0402.Ā  Ā Als Nick nu nog niet gebeld heeft gaat hij dat ook niet meer doen.Ā 


Afgelopen zaterdag contact gehad met Nick !


Afgelopen zaterdag contact gehad met Nick !

Oooh, dat is een meevaller.Ā  Dank voor de update!


Reageer