Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid van de xs4all klantenservice

  • 12 January 2024
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb al 3keer een half uur in de wacht gestaan bij de helpdesk terwijl de verwachte wachttijd 3-5 minuten was! Ook al 5x een mail gestuurd, geen antwoord, bestaat Xs 4 all nog wel? Ik moet nota bene mijn contract verlengen.

Ik heb geen gegevens van xs4all, maar een contract verlengen moet niet. Als je verplichte contract van 1 of 2 jaar om is, word je contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

 


Ja dat weet ik, maar dan krijg je geen korting, daar moet ik ieder jaar steeds langer voor in  de wacht, vroeger beantwoordde xs4all gewoon de mail zijn ze mee gestopt.


Je abonnement verlengen is nieuw abonnement nemen. Er worden echter geen xs4all abonnementen meer uitgegeven. Dat zal dan dus een KPN abonnement worden.

Klanten service xs4all 

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00. *

0203987666

Of via mail formulier 

https://www.kpn.com/service/mail-naar-xs4all.htm

* De Technische Helpdesk is bereikbaar van maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:00 uur.


Dat klopt denk ik niet want op 2 januari 2023 is mijn xs4all abbo verlengd met een jaar , is dat dan afgelopen jaar veranderd?


Inderdaad, ik heb eind 2023 ook verlengd door te bellen met xs4all. Niks geen nieuw abonnement.


Dat klopt denk ik niet want op 2 januari 2023 is mijn xs4all abbo verlengd met een jaar , is dat dan afgelopen jaar veranderd?

Als je niets doet wordt je abonnement sowieso verlengt, @Rini Kuijf .   Ik neem aan dat je dus niks gewijzigd hebt? In dat geval blijf je op de XS4All propositie. 


Dat klopt denk ik niet want op 2 januari 2023 is mijn xs4all abbo verlengd met een jaar , is dat dan afgelopen jaar veranderd?

 

Hoi @Rini Kuijf 

Het is al veranderd sinds Kerst 2021, vanaf dat moment zijn er geen XS4ALL abonnementen meer verkrijgbaar, zowel voor nieuwe klanten niet, maar voor bestaande klanten die willen verlengen met een XS4ALL abonnement.

Dit staat (met een beetje zoeken) ook op de website van XS4ALL:
 

Worden er nog XS4ALL abonnementen verkocht?

Nee, maar KPN biedt producten en diensten waarbij het beste van de twee merken is gecombineerd. KPN is al een tijdje klaar om haar klanten specifieke XS4ALL service en diensten te leveren.  Hierdoor worden sinds 24 december 2021 nieuwe klanten van XS4ALL, verwelkomd door KPN en ondergebracht bij het KPN-portfolio.