Skip to main content

Ik heb de 1Gb mobiele bundel bij mijn Xs4all abonnement. Toen die vanmorgen bijna op was kreeg ik een sms dat ik zodra deze op was verder ging met de extra 5Gb data die KPN mij kado zou hebben gedaan. Nu heb ik mijn telefoon bij Symio, en had al een bundel geregeld voor als de xs4all bundel op was. Deze heb ik kunnen cancelen. Nu ben ik op de langzame snelheid. Ik heb nu toch maar weer de Symio bundel gekocht. Naar de pagina kpn.com/5gb gegaan. Daar zie ik dat het kado alleen in december geldig is

Waarom dan toch die SMS  met die dode mus verzonden?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Wim Nederend begrijp ik uit je bericht goed dat je dat bericht vandaag op 6 januari hebt ontvangen? Met daarin de melding dat je de bundel van 5GB kon gebruiken?

Als dit zo is, zou je hier dan nog een screenshot daarvan willen plaatsen en je profiel invullen?


Dag Bram,

 

Profiel heb ik ingevuld. (Vorige keer ook!)

Klantnummer is *** . Verificatie in bijgevoegde screenshot wordt maar 1 keer gebruikt. Is dus niet gevaarlijk om hier te posten. Groet, Wim Nederend

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


Als de 1Gb van het KPN mobiel abonnement op is wordt de snelheid verlaagd. Hier in Frankrijk kom ik dan op 5 a 10 Kbytes per seconde. Voor veel aplicaties voldoende, zoals up/downloaden werk bestanden, of remote inloggen op Unix hosts. Als ik geen zin heb om te wachten schakel ik over naar mijn Symio sim.

Op zich tevreden daarmee.

Gisteren rond 5 uur sms gekregen dat de gratis 5GB wel doorgaat. Best wel sportief, ik had ook eerst kpn.com/5gb kunnen lezen. Ik ga nu niet weer die symio bundel afzeggen, dus ik heb er niet zoveel aan.

Momenteel heb ik nog de lage snelheid.  Zodra de snelheid weer hoger is doe ik misschien wel een netflixje, heb ik er toch plezier van.

Groet, Wim Nederend


Overigens heb ik nog steeds de lage snelheid


@Wim Nederend als je dit hebt met de huidige bundel, maak dan een nieuw topic aan. De nieuwe bundel moet namelijk gewoon voor volledige snelheid zorgen. Als je dit niet hebt is het een losstaand probleem. 


nieuw topic: 

 

Â