Skip to main content

Ik wil wat kwijt. Ik ben vorige week gebeld door Bespaarmelder, onder valse voorwendselen. Zoals “We kunnen zorgen dat u niet meer gebeld wordt door andere providers en energieleveranciers”. Wat ben ik dom geweest. Binnen de kortste keren had ik een nieuw contract voor internet,tv, vaste telefonie en Energie en Mobiel? WAARSCHUWING doe het NIET ik heb inmiddels aangifte gedaan. Heb alleen nog een probleem met Lebara!! En voor KPN ik wil alles laten zoals het is. Internet, tv, vaste telefonie en mobiel. Ik zal voortaan beter opletten.

Hi @Krisna, bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend naar dat je verkeerd bent voorgelicht door deze partij. Is het rondom jouw KPN abonnement weer of nog in orde? Als ik hierin nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik het graag!


Beste Ron,

Het heeft even geduurd, maar alles is geregeld. Vorige week werd er nog geld afgeschreven door leverancier van Mobiel heb ik direct geblokkeerd en ook in mijn aangifte verwerkt. Bespaarmelder blijft echter hardleers. Er gaat geen dag voorbij dat ze NIET bellen ondanks het Bel me niet register. En dat komt weer omdat ze telkens met een ander nummer bellen.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het rondom jouw KPN abonnement geregeld is.

Bedrijven mogen contact met je opnemen als je klant bent of bent geweest, ook al sta je ingeschreven in het Bel-me-niet register. Mocht je hier graag van af willen, dan kun je gebruik maken van het Recht van verzet. Als je op de link klikt, vind je meer informatie hierover.