Skip to main content

Deze maand is er een bedrag afgeschreven voor Netflix terwijl dit volgens mij in mijn alles in 1 abonnement zit van KPN. Weet iemand of dit veranderd is?

 

Spotify zit bij Alles-in-1 Standaard en Premium in. Netflix heeft volgens mij nooit ergens bij in gezeten.


Netflix zit in geen enkel abonnement.

Wel kun je ervoor kiezen, bij nemen van Netflix abonnement, de betaling via je kpn factuur te laten gaan. Maar dan nog heb je het abo bij Netflix en niet bij kpn.

Je gekozen betalingsmanier kun je zien via je Netflix-account. Daar kun je ook zien of jouw Netflix abo op die manier wordt afgerekend.


Het klipt wat de heren hierboven zeggen, Netflix is nooit inbegrepen geweest bij een KPN abonnement.

Als die kosten sinds deze maand in rekening gebracht worden dan heb je je op een TV ontvanger vorige maand blijkbaar aangemeld voor Netflix.

Dit is de enige manier om Netflix via de KPN factuur af te rekenen.

Gelukkig kan je niet via de door @PeterG aangedragen link naderhand nog instellen dat de betaaling via de factuur van KPN moet gaan lopen.

Dat is overigens maar goed ook, er is al genoeg fraude geweest waarbij buitenlandse Netflix abonnementen op de factuur van nietsvermoedende KPN abonnees zijn geplaatst.