Skip to main content

Hallo :)

Ik heb mij onlangs bij kpn aangesloten. Ik was bij een vriendin die ook net overgestapt was en waar de monteur alles aan het aansluiten was. Ik was eigenlijk toch wel blij met de dingen die ik zag en hoorde over kpn. De monteur heeft toen een flyer achtergelaten voor de blije buurt bonus. Als ik mij dan zou aansluiten dan zouden wij beiden een cadeaubon van 50 euro ontvangen. Wij beiden blij natuurlijk.

Ik heb alleen niet helemaal goed gelezen en heb hem gelijk verzilverd. En nu staat er steeds bij status: geannuleerd.

Dus ik snapte niet waarom dat er stond. Nu keek ik wat rond op het forum en kwam ik erachter dat je hem pas moet verzilveren nadat de nieuwe gebruiker zijn eerste factuur heeft ontvangen. Dus daar ging het al mis. Mijn aansluitdatum is namelijk pas 1 maart (ivm verhuizing). Nu vraag ik mij af: Kan ik zodra ik mijn eerste factuur heb ontvangen alsnog met dezelfde code die cadeaubonnen aanvragen of is die code dan niet meer geldig?

En wat bedoelen jullie met eerste factuur ontvangen? Dat de factuur zichtbaar is in de app of dat je echt de factuur hebt ontvangen per mail of dat het geld daadwerkelijk is afgeschreven?

Ik hoor graag van u. 

Mvg, Lukas 

Hi @Lukas N. Van harte welkom op het KPN Forum! 
 

Ik was eigenlijk toch wel blij met de dingen die ik zag en hoorde over kpn. De monteur heeft toen een flyer achtergelaten voor de blije buurt bonus. Als ik mij dan zou aansluiten dan zouden wij beiden een cadeaubon van 50 euro ontvangen. Wij beiden blij natuurlijk.

Wat ontzettend leuk om te lezen: een echt succesverhaal van deze actie! :blush:

In al je enthousiasme heb je de code dus al verzilverd en nu staat je aanvraag voor de cadeaubon op geannuleerd…

Heb jij de code nog? Wil je die dan noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw Forum profiel

Ik vraag intern na of de code nog gebruikt kan worden, zo niet dan ga ik mijn best doen om een nieuwe flyer voor je aan te vragen!

Met de eerste factuur bedoelen wij zodra je de eerste factuur ontvangen hebt (je krijgt per e-mail een seintje dat de factuur klaar staat in MijnKPN). 

Goed om te weten:
Nadat jouw kennis een KPN Internet-abonnement heeft aangevraagd kan deze zich registreren via kpn.com/blijebuurtbonus , hierna verwerken wij jouw gegevens.
Als je inschrijving wordt goedgekeurd, ontvang je hierover een e-mail. Hierna staat de aanvraag in de wacht tot de eerste factuur is betaald voordat de Gifty-cadeaukaart naar je wordt verstuurd.
Na het afschrijven van de eerste factuur zal het maximaal 4 weken duren voor de Giftykaart wordt verstuurd. De maximale tijd tussen je aanmelding en het ontvangen van de cadeaukaart is dus afhankelijk van de datum waarop de eerste factuur is geïncasseerd.
Wij doen uiteraard ons uiterste best om jouw inschrijving zo snel mogelijk te behandelen en te versturen.


Hoi @Shyrin_

Ik heb de code ingevuld op mijn profiel 👍🏻

En nog even een vraagje erover: Moet diegene met wie ik deze blije buurt bonus gekregen heb ook zichzelf aanmelden zodra ik de eerste factuur heb ontvangen? Net zoals ik dat zou moeten doen zegmaar? 

Ik hoor graag van u. 

Mvg, Lukas 


Dank je wel! 

Ik vraag intern na of de code nog gebruikt kan worden, zo niet dan ga ik mijn best doen om een nieuwe flyer voor je aan te vragen!

:point_up_2_tone4: Ik heb hier nog geen terugkoppeling over gekregen!
 

En nog even een vraagje erover: Moet diegene met wie ik deze blije buurt bonus gekregen heb ook zichzelf aanmelden zodra ik de eerste factuur heb ontvangen? Net zoals ik dat zou moeten doen zegmaar? 

Nee, de persoon van wie jij de bonus hebt gekregen hoeft zich niet aan te melden of te registreren. 
Jij maakt een account aan bij My actions en met dat account kun jij je registreren voor de Blije Buurt Bonus actie.

Op het registratieformulier wordt gevraagd naar de vouchercode èn het e-mailadres en klantnummer van degene van wie jij de flyer ontvangen hebt. Zodra de aanvraag goedgekeurd is, kunnen jullie beiden een cadeaukaart kiezen. De persoon van wie jij de BlijeBuurtBonus hebt ontvangen krijgt via de mail een link waar hij of zij zelf een cadeaukaart kan uitkiezen.

Je hebt de code al verzilverd: heb je de bovengenoemde gegevens niet moeten invullen?


@Shyrin_

Ja die heb ik wel moeten invullen maar zij heeft toen geen mail oid ontvangen dus ik wist niet of dit nou hoorde. Maar ligt er misschien ook aan dat ik hem te vroeg heb verzilverd ofzo.

Dan wacht ik nog even dat antwoord af 👍🏻


Jullie hebben inderdaad nog geen verdere berichten ontvangen, omdat jouw aansluiting per 01 maart opgeleverd wordt.

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: jouw aanvraag is niet geannuleerd maar staat tot en met 01 maart 2022 in de wacht. Registreren oid is niet meer nodig. Laat je het tzt weten als jullie de cadeaukaarten ontvangen hebben?


@Shyrin_

Oo super!! 😁

Ik heb alleen helaas te horen gekregen dat de startdatum is verplaatst naar de 11e alleen er staat nergens bij waarom. Vind ik wel jammer dat het opeens is veranderd.

Kan jij ergens zien waarom het verplaatst is?

Mvg, Lukas 


Ik zie dat de startdatum inderdaad verplaatst is door KPN Netwerk: de netwerkbeheerder. Het lukt hen dan helaas niet om de verbinding voor 1 maart technisch op te leveren :confused:. Nog even wat extra geduld! :fingers_crossed_tone4:


@Shyrin_

Een vriendin van mij had zich aangesloten bij jullie en ik zat erbij toen het aangesloten werd. Toen vertelde de monteur over die blije buurt bonus actie. Dat maakte mij ook wel enthousiast. En toen ik zag hoe snel alles aangesloten was enz. Dus ik ben ook overgestapt. Alleen heb het toen besteld op mijn oude adres. Ik wist toen nog niet dat ik zou moeten verhuizen :(

Inmiddels zit ik op mijn nieuwe adres (zelfde gebouw alleen een ander huisnummer) Ik heb wel de bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten bestellen voor het nieuwe adres, omdat ze het niet om konden zetten.

Ik had alleen die voucher al verzilverd die ik toen heb gekregen.. Dus die werkt niet meer. Daar balen wij allebei van. Kan ik misschien ook een nieuwe voucher code krijgen? Dan kunnen wij alsnog gebruik maken van de actie. Ik zag dat hij is verlengd.

Ik hoor het graag 😁

Groetjes Lukas


*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Hi @Lukas N.! Je had al een topic gestart, dus je reactie onder het andere topic heb ik verplaatst.

Inmiddels verhuisd en een nieuwe bestelling in orde gemaakt! Wil je in je profiel het nieuwe huisnummer noteren? Ik vraag dan voor je na of een nieuwe code een optie is! :fingers_crossed_tone4:


@Shyrin_

Ik heb het huisnummer inmiddels aangepast. Ik hoop dat het nog mogelijk is 🙏🏻


Ik ga mijn best voor je doen! Ik hou je op de hoogte.


Bedankt voor jouw geduld, @Lukas N.! Er wordt een nieuwe code per post naar je opgestuurd. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt?


@Shyrin_

Dankjewel! Zal ik doen 👍🏻