Skip to main content
Beantwoord

Blije Buurt Bonus goedgekeurd door Myactions

  • 10 July 2024
  • 13 reacties
  • 139 keer bekeken

Hallo myactions heeft mijn blije buurt bonus geaccepteerd, wat nu? 

Hoi @Babsie1992. 

Alle informatie over hoe de Blije Buurt Bonus werkt staat op de website: kpn.com/blijebuurtbonus


Hii,

Bedankt voor je reactie

ik heb nog geen mail ontvangen van KPN zelf en myactions verwijst me terug naar KPN


 


Ik zie dat het bericht van Myactions van 14 juni is. Dan zou “binnenkort” nu toch wel bereikt moeten zijn.

Plaats je gegevens in jouw forumprofiel, dan kan een KPN moderator meekijken.
De velden met (Privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Een reactie kan enige dagen duren (vakantietijd 😎).


Hi @Babsie1992. en welkom bij de KPN Community! 

Gek dat je nog niks gehoord hebt. Zit er ook niks in je spam toevallig? 

Als ik op de kpn.com voor de blije buurt bonus kijk dan staat er dit: 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ben ik ingeschreven?

Check of je het juiste e-mailadres aan ons hebt doorgegeven. Klopt dat? Check dan je spam of ongewenste e-mail. Nog steeds niets? Neem dan contact op met onze partner MyActions.

Ook dit

Wanneer krijg ik mijn cadeaukaart?

Je krijgt de cadeaukaart nadat de nieuwe klant de eerste KPN factuur heeft betaald.

Mocht je de nieuwe klant persoonlijk kennen, dan kun je misschien bij diegene informeren of zij de cadeaukaart al wel hebben ontvangen en of het abonnement al is ingegaan. Dat kan verklaren waarom het wat langer kan duren. 


Hii

my actions verwijst mij door naar kpn. 
 

 


Hi @Babsie1992. en welkom bij de KPN Community! 

Gek dat je nog niks gehoord hebt. Zit er ook niks in je spam toevallig? 

Als ik op de kpn.com voor de blije buurt bonus kijk dan staat er dit: 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ben ik ingeschreven?

Check of je het juiste e-mailadres aan ons hebt doorgegeven. Klopt dat? Check dan je spam of ongewenste e-mail. Nog steeds niets? Neem dan contact op met onze partner MyActions.

Ook dit

Wanneer krijg ik mijn cadeaukaart?

Je krijgt de cadeaukaart nadat de nieuwe klant de eerste KPN factuur heeft betaald.

Mocht je de nieuwe klant persoonlijk kennen, dan kun je misschien bij diegene informeren of zij de cadeaukaart al wel hebben ontvangen en of het abonnement al is ingegaan. Dat kan verklaren waarom het wat langer kan duren. 

Hii my action verwijst mij door naar kpnz

 

 


Hi @Babsie1992. en welkom bij de KPN Community! 

Gek dat je nog niks gehoord hebt. Zit er ook niks in je spam toevallig? 

Als ik op de kpn.com voor de blije buurt bonus kijk dan staat er dit: 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ben ik ingeschreven?

Check of je het juiste e-mailadres aan ons hebt doorgegeven. Klopt dat? Check dan je spam of ongewenste e-mail. Nog steeds niets? Neem dan contact op met onze partner MyActions.

Ook dit

Wanneer krijg ik mijn cadeaukaart?

Je krijgt de cadeaukaart nadat de nieuwe klant de eerste KPN factuur heeft betaald.

Mocht je de nieuwe klant persoonlijk kennen, dan kun je misschien bij diegene informeren of zij de cadeaukaart al wel hebben ontvangen en of het abonnement al is ingegaan. Dat kan verklaren waarom het wat langer kan duren. 

Hii my action verwijst mij door naar kpnz

 

 

Ik heb gekeken ook in mijn spam maar kan echt helemaal niets vinden


In de mail waar je een foto van stuurt zie ik wel dat aangegeven wordt dat je de cadeaukaart van ons ontvangt, maar ik zie geen specifieke doorverwijzing. Is dat in een andere mail wel gebeurd nadat je contact met ze op hebt genomen? 

Mocht je nog niet met hen gemaild hebben hierover, neem dan contact op met MyActions.

 


Ik heb my actions al gemaild en die zeggen zoals in de mail staat dat ik de voucher van KPN moet ontvangen, ik heb niets van KPN ontvangenZ


zou je mij alstjeblieft kunnen helpen? My actions zegt dat ze de bon al hebben iitbetaald naar kpn dus zou het van jullie moeten ontvangen, ik ben al hiermee bezig sinds 24-04-2024.

 


De mail waar je een foto van stuurt lijkt alleen een bevestigingsmail te zijn. Ik kan de unieke codes en daarmee de cadeaukaarten niet activeren of nogmaals versturen, deze actie gaat namelijk volledig via MyActions. 

Het enige dat ik kan zien is dat het op deze manier in zijn werk gaat:


Als dat allemaal is gebeurd raad ik je aan om MyActions nogmaals te mailen. Zij hebben ook een eigen ingang bij ons lijkt me, dus als blijkt dat er iets niet goed is gegaan dan kunnen zij dit aankaarten voor je.

Hopelijk is het dan snel geregeld!


De mail waar je een foto van stuurt lijkt alleen een bevestigingsmail te zijn. Ik kan de unieke codes en daarmee de cadeaukaarten niet activeren of nogmaals versturen, deze actie gaat namelijk volledig via MyActions. 

Het enige dat ik kan zien is dat het op deze manier in zijn werk gaat:


Als dat allemaal is gebeurd raad ik je aan om MyActions nogmaals te mailen. Zij hebben ook een eigen ingang bij ons lijkt me, dus als blijkt dat er iets niet goed is gegaan dan kunnen zij dit aankaarten voor je.

Hopelijk is het dan snel geregeld!

Dat heb ik al meerdere keren gedaan en kpn ook niemand helpt me wordr van het kastje naar de muur gestuurd. T is inmiddels 2 maanden geleden


Reageer