Skip to main content

Ik heb KPN veilig op mijn iPhone en iPad.  Kan ik dan alleen veilig browsen in de KPN veilig app of is dan ook het browsen in Safari of Google beveiligd? 

Hallo @JVMV ,

Het is ook voor de beveiliging van Safari en Google. In de KPN Veilig App browse je verder niet. 


op de Mac moet je dan voor safari een extensie aanzetten. Hoe zit dat dan op de iPhone en iPad?


Ik heb zelf ook een iMac, en ja : Daar heb je inderdaad een extensie voor nodig.

Ik heb nog nooit gehoord dat je die ook nodig hebt voor de iPhone of iPad. Daar kan ik ook niets over terugvinden.

 

Los daarvan heb je eigenlijk KPN Veilig niet nodig bij Apple-apparaten. Apple heeft een eigen beveiliging. En verder gebruik je natuurlijk je gezond verstand bij het internetten. 

Ik heb KPN Veilig ook niet op mijn iPhone in gebruik. Wel op mijn iMac trouwens. 


Los daarvan heb je eigenlijk KPN Veilig niet nodig bij Apple-apparaten. Apple heeft een eigen beveiliging. En verder gebruik je natuurlijk je gezond verstand bij het internetten. 

Ook Windows en Android hebben hun eigen beveiliging en ook daar hoef je echt geen KPN veilig te gebruiken.

Ik heb 5 licenties op KPN veilig bij mijn 200Mbps abonnement maar ik gebruik er geen enkel.

Gezond verstand is de beste beveiliging.


Gebeld met KPN. Daar geeft men aan dat browsen in de KPN veilig app wel de bedoeling zou zijn op iPhone en iPad. 


Gebeld met KPN. Daar geeft men aan dat browsen in de KPN veilig app wel de bedoeling zou zijn op iPhone en iPad. 

Wat een onzin.


Gebeld met KPN. Daar geeft men aan dat browsen in de KPN veilig app wel de bedoeling zou zijn op iPhone en iPad. 

Hoi @JVMV 

Helemaal met @wjb eens, dat is de grootste onzin die ze uitkramen!
Gooi die KPN-veilig zo ver weg als je kunt.


 


Gooi die KPN-veilig zo ver weg als je kunt.

En dan?Antivirus heb je toch wel nodig?Ik heb overal antivirus op behalve mijn xp laptop die ik alleen voor word gebruik.


Antivirus heb je toch wel nodig?Ik heb overal antivirus op behalve mijn xp laptop die ik alleen voor word gebruik.

Op Android en iOS kan geen malware geïnstalleerd worden zonder dat je daar zelf toestemming voor geeft en daar zijn heel wat handelingen voor nodig. Gezond verstand is de beste beveiliging.

Op jouw laptop heb jij overigens vast en zeker Windows Defender actief.

Edit: Echt, Windows XP?


Wij hebben geeneens een virusscanner achtig iets op de mobiele apparaten,…. Gewoon je gezond verstand blijven gebruiken, dan kan er weinig misgaan samen met Android.

En op de laptops gewoon Windows Defender, meer dan prima! Die virusscanners zijn echt iets van vroeger, toen moest het er wel op, maar Defender is tegenwoordig net zo goed. 


Antivirus heb je toch wel nodig?Ik heb overal antivirus op behalve mijn xp laptop die ik alleen voor word gebruik.

 

Edit: Echt, Windows XP?

Ja,alleen voor office hoor!Voor bv dit forum gebruik ik een chromebook!