Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb ook via seaters 2 kaartjes gekocht voor Nederland - Montenegro. In de bevestiging van seaters stond dat mijn twee tickets in mijn seaters account stonden. Hier stonden geen aanvullende instructies bij;

‘Jouw toegangstickets kan je steeds terugvinden in jouw Seatersaccount onder de tab 'Mijn tickets'.’

Vanmiddag dacht ik laat ik eens kijken waar ik in het stadion zit. Blijkt dat ik de kaarten nog helemaal niet heb, maar daar nog allerlei stappen voor moet ondernemen. Dit is niet aangegeven in de correspondentie…

Mijn neefje heb ik al weken geleden beloofd dat we samen naar het stadion zouden gaan. Hij zou er kapot van zijn als we niet blijken kunnen te gaan.

Graag ontvang ik een gepaste oplossing voor dit probleem waar de communicatie vanuit KPN enorm tekort geschoten heeft 

Dank, Jeroen

 

admin: eigen topic voor aangemaakt voor jouw vraag 

Hi @Jeroen Degeling! Niet leuk, dat het niet gaat zoals je het verwacht had, zeker ook voor jouw neefje!

In de bevestiging van seaters stond dat mijn twee tickets in mijn seaters account stonden. Hier stonden geen aanvullende instructies bij;

Geef dit vooral bij Seaters bij aan! Dit kan via een contactformulier op hun website of het e-mailadres helpdesk@seaters.com Als zij geen oplossing kunnen bieden, dan kunnen ze zeker de terugbetaling in orde maken!


Het is inmiddels gelukt gelukkig 😄


Ah, gelukkig!! Fijn om te lezen! En ook (dik) gewonnen, zal een gezellige sfeer zijn geweest in het stadion! :smiley: