Skip to main content

Hallo KPN,

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. Ik word al tijden geterroriseerd door de 'Servicedesk van de acquisitie van KPN'. Bijna dagelijks belt er een 033 nummer. Elke keer weer met een ander nummer. Dat geeft wel aan hoe louche deze partij is. Zo heeft melding maken, blokkeren of een slechte review schrijven over het telefoonnummer geen enkele zin!

Ik kan niet geloven dat KPN zaken doet met dit soort partijen?! Ik hoop dat jullie mijn nummer kunnen verwijderen uit alle registers die KPN maar heeft.

Ik hoop ook dat jullie is actief hiermee aan de slag gaan en dit soort partijen geen kans meer geven, want het forum (en de rest van internet) staat vol met klachten. Dit is waar je als bedrijf toch niet mee geassocieerd wil worden.

De telefoonnummers die deze partij gebruikt beginnen met:

024-209xxxx

033-209xxxx

en (meer recent)

033-2137xxx

 

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Mvg

 

Hallo @EdGee, goed dat je dit hier meldt. Ik kan hiervan een melding maken met het verzoek jou af te melden voor dit soort telefoontjes. Dit zetten wij dan door naar onze partners.

Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

Wil je mij ook in een privébericht de telefoonnummers sturen waardoor je gebeld bent? Dan weten wij door wie je gebeld bent.

Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt? Dan kan ik voor je aan de slag.


Beste Denise,

Ik heb een privé-bericht gestuurd.