Skip to main content
Beantwoord

De vouchers voor het Rijksmuseum in 2024 zijn niet meer te vinden, hoe kan ik alsnog gaan?

  • 7 January 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik probeer al paar keer seaters te mailen 

in december heb ik een voucher gekocht voor 2 kaartjes rijksmuseum voor 8 euro

heb per e-mail bevestigd gekregen 

ik heb 1x op de link geklikt om te kijken welke satums er beschikbaar waren maar heb niks ingeleverd omdat ik nog in overleg was met degene waar ik mee zou gaan

nu wilde we begin februari maar weg is alles

De voucher is niet meer terug te vinden in mijn account ook niet in de historie

wacht nog steeds op antwoord van seaters

Belachelijk je betaald en dan is het ineens weg ook geen historie alleen de mail en betaling is nog het bewijs

 

 

Hoi @Jetski251 
Dat is natuurlijk erg vervelend, maar je moet toch echt bij Seaters wezen, de KPN kan hierin niets voor je betekenen, het is een apart bedrijf.
Je kunt ze bereiken per e-mail helpdesk@seaters.com


Dat is vreemd want het zijn kadootjes van kpn

inmiddels wel een reactie gehad 

De voucher die ik op 22 december heb gekocht voor 8 euro moest je dus voor 1 januari 2024 een datum voor vastleggen via de link in de voucher de datum voor het museumbezoek kon je inplannen van januari tot november 2024 

dit stond niet in de bevestiging van de aankoop van de voucher

de voucher is in rook opgegaan gewoon verwijderd uit mijn account maar de 8 euro is niet teruggestort dit is gewoon diefstal en dat onder de naam een kadootje van kpn

 

ik ga mijn rechtsbijstand maar eens raadplegen 

 

 


Hallo @Jetski251 ,

Dan ben je afhankelijk van de medewerking van een moderator. In dit topic is dat helemaal goed gekomen: 

 


Ineens zit de voucher in mijn account en is de link werkend

zo eenvoudig was het niet heb toch 2 weken frustratie en 3 mails plus forum bericht nodig gehad

 

maar goed iemand heeft de voucher net vrij gezet dus het is opgelost heb snel een datum afgestemd