Skip to main content

Vandaag kado kalender ontvangen, succesvol geactiveerd echter nog geen mail ontvangen voor het concert van di-rect. Hoelaat ontvangen wij die?

Hoi @Marco tD 

Het concert van Di-rect is vanavond voor alle KPN iTV gebruikers te zien op kanaal 41

Livestream via  https://www.kpn.com/direct.htm (eerst toegangscode opvragen).

Veel plezier.


Hoe laat begint het, zit al 10 minuten naar een huppende man in een witte trui te kijken 👎


Hoe laat begint het, zit al 10 minuten naar een huppende man in een witte trui te kijken 👎

Dit begint om 21.00, het concert van Di-Rect.


Hoe laat begint het, zit al 10 minuten naar een huppende man in een witte trui te kijken 👎

Dit begint om 21.00, het concert van Di-Rect.

Het is  al 21 uur geweest


Ik hoop dat jullie het uiteindelijk is gelukt om te kijken en ervan hebben genoten … ik kreeg de dag erna  (12  december) de uitnodiging via de post, heb me gelijk aangemeld op de kado kalender en heb KPN direct per mail gevraagd of ik alsnog kan kijken; tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. :(

Ik weet van eerdere live-stream-concerten, dat als je eenmaal hebt aangemeld, het concert achteraf, dus niet live, maar wel (nogmaals) kunt bekijken …. iemand suggesties? Klantenservice KPN reactie a.u.b.!?!?

Ik hou me aanbevolen, want heb nu een ‘dode-mus-gevoel…..Thnx


Helaas niet @FannyF 
 
Is het DI-RECT concert ook terug te kijken?

Ja, het is mogelijk om het DI-RECT concert tot 24 uur na het concert terug te kijken. Dit kan alleen via de TV. De livestream kun je niet terugkijken.

bron (Di-rect (kpn.com))


Goedenavond Ruud,

Als ik het goed begrijp, heb ik daar nu dus helemaal niets meer aan. 

Mijn mail aan de KPN was binnen die 24 uur; maar heb helaas niets mogen vernemen … jammer, hoor.

EN TIP VOOR KPN-(TROUWE)-KLANTENSERVICE ; MISSCHIEN DIT SOORT MAILINGS ER EERDER UITDOEN, ZODAT DE HUIDIGE, MEESTAL TROUWE, KLANTEN OP TIJD HUN POST BINNENKRIJGEN EN KUNNEN REAGEREN INDIEN GEWENST?!

Fijne avond, 

Fanny


Euh.... ik zit hem nu gewoon terug te kijken hoor. Dat kan gewoon. En het is volgens mij al langer dan 24 uur geleden.


Ik ben geen digibeet en denk dat terugkijken alléén werkt als je op tijd voor de live-stream hebt kunnen inloggen…

ik heb echter ná het live-moment zelf pas bericht gekregen en heb niet op tijd kunnen inloggen; dus ; gevalletje ‘jammer dan’ ….. vooral ook jammer dat KPN het te druk heeft om haar klanten te woord te staan!