Skip to main content

In ieder geval sinds oktober 2018 heb ik een Spotify Premium abonnement. Daarvoor wordt tot op heden (9 oktober 2020) elke maand 9,99 euro afgeschreven van mijn rekening. Nu blijkt dat ik via KPN een Alles in 1 Pluspakket heb waarin gratis Spotify Premium wordt aangeboden (de 9,99 euro wordt weer afgeboekt).

Met andere woorden: Volgens mij betaal ik al enige tijd (wellicht jaren elke maand)  9,99 euro teveel).

Heb nu mijn abonnement Spotify Premium stopgezet per 10.10.2020 (volgens mij liep dat ook via KPN, maar goed, dat had ik misschien eerder moeten zien). Maar nu heb ik Spotify Free, terwijl ik via Alles in 1 Pluspakket gratis Premium zou moeten hebben.

Vragen:

  1. Hoe kom ik nu weer aan Premium? Call Center KPN weet het ook niet.

2. Wat vindt KPN van deze dubbele betaling gedurende een langere periode voor één account?

Graag een oplossing.

Met vriendelijke groet,

ekattendijke

 

 

Ha @Spotify dubbele betaling, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen om Spotify Premium opnieuw te koppelen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

 

Het andere Spotify Premium had je via Spotify zelf? Wij doen daar geen check op. Het kan namelijk ook goed zijn dat je daadwerkelijk van twee accounts gebruik maakt. Bijvoorbeeld als je zelf meerdere mensen in het gezin hebt die er van gebruik maken. 


Ik begrijp het. Heb inmiddels mijn Forumprofiel aangevuld. 

Graag ontvang ik de activatiecode van KPN voor Spotify Premium.

Dank.


Bij dezen gemaild! Je ontvangt de mail binnen drie uur.Â