Skip to main content

Ik dacht, laat ik een film huren, maar schrok me wezenloos 🙈 


€14,99?!? Echt? 😱

Komt KPN dan, bij de prijs inbegrepen, hapjes&drankjes brengen?

Foutje bedankt of is dit serieus de prijs van deze film?

Aangezien het om een recent uitgegeven film gaat lijkt het antwoord me “ja”. En de hapjes en drankjes moet je zelf verzorgen.
Overigens mag je in tegenstelling tot de bioscoop voor dat bedrag met alle in de kamer aanwezige personen kijken.


Aangezien het om een recent uitgegeven film gaat lijkt het antwoord me “ja”. En de hapjes en drankjes moet je zelf verzorgen.
Overigens mag je in tegenstelling tot de bioscoop voor dat bedrag met alle in de kamer aanwezige personen kijken.


Voor dat bedrag kan ik tig andere films ‘huren’. Deze wordt ‘t ‘m niet.
Lijken wel niet wijs 🙈


Recente films zijn nu eenmaal duurder dan de oude zooi. Het is geen Netflix ‘kijk zoveel je kan’.


Recente films zijn nu eenmaal duurder dan de oude zooi. Het is geen Netflix ‘kijk zoveel je kan’.

De rest van de dit jaar uitgebrachte films komen niet eens in de buurt van deze prijs. En zo duur heb ik in ieder geval nog geen recent uitgebrachte films voorbij zien komen. 


Dit is ook een film die gelijk met deze huur in de bios draait, je kan er dan voor kiezen om naar de bios te gaan of thuis te kijken


Hoi @Anneke-Anna : Dit zal een film zijn uit het Pathé thuis aanbod. En dan met name het premium aanbod . Hij draait dus nog in de bios.

Je betaalt dan inderdaad de hoofdprijs.  Popcorn niet inbegrepen :-(


@Anneke-Anna

Er staat nu ook een stuk op Totaal TV over geschreven:  

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-stappen-in-premium-content/

citaat uit artikel : 

Bij Ziggo en KPN zijn op dit moment enkele premium huurfilms verkrijgbaar. Normaal wordt gemiddeld rond de vijf euro voor het huren van een film bij deze distributeurs betaald. Bij premium huurcontent is de prijs echter €14,99. Het gaat hierbij om films die net over het hoogtepunt wat betreft bioscoop zijn maar nog wel in enkele bioscopen worden afgespeeld. Een film die op dit moment onder het premium huurcontent valt is Godzilla vs. Kong. Deze films is vanaf 2 augustus bij Ziggo en KPN te huur voor €14,99. Deze prijs blijft hetzelfde tot 29 september. Dan wordt de prijs van deze film verlaagd tot de normale gemiddelde huurprijs van €4,99. Andere voorbeelden van premium filmcontent op dit moment zijn Tom & Jerry (tot 22 september), Judas and the Black Messiah (tot 22 september) en The Conjuring: The Devil Made Me Do It (tot 13 oktober).

 


@Anneke-Anna

Er staat nu ook een stuk op Totaal TV over geschreven:  

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-stappen-in-premium-content/

citaat uit artikel : 

Bij Ziggo en KPN zijn op dit moment enkele premium huurfilms verkrijgbaar. Normaal wordt gemiddeld rond de vijf euro voor het huren van een film bij deze distributeurs betaald. Bij premium huurcontent is de prijs echter €14,99. Het gaat hierbij om films die net over het hoogtepunt wat betreft bioscoop zijn maar nog wel in enkele bioscopen worden afgespeeld. Een film die op dit moment onder het premium huurcontent valt is Godzilla vs. Kong. Deze films is vanaf 2 augustus bij Ziggo en KPN te huur voor €14,99. Deze prijs blijft hetzelfde tot 29 september. Dan wordt de prijs van deze film verlaagd tot de normale gemiddelde huurprijs van €4,99. Andere voorbeelden van premium filmcontent op dit moment zijn Tom & Jerry (tot 22 september), Judas and the Black Messiah (tot 22 september) en The Conjuring: The Devil Made Me Do It (tot 13 oktober).

 

Ik had het gezien, bedankt voor de tip :thumbsup_tone1:


Ik dacht, laat ik een film huren, maar schrok me wezenloos 🙈 


€14,99?!? Echt? 😱

Komt KPN dan, bij de prijs inbegrepen, hapjes&drankjes brengen?

Foutje bedankt of is dit serieus de prijs van deze film?

In tegenstelling tot een Première in welke bioscoop ook in Nederland is de maximale prijs €11,-.

KPN jullie kunnen wel komen met iets van Pathé maar zelfs dan mogen jullie die prijs niet overnemen.

Jullie zijn verplicht je aan de richtlijnen te houden die de maatstaven van Nederland hanteert, €14,99 doe veel zeggen dat jullie als een gerespecteerd Koninklijk bedrijf de boel belazeren tegenover alle KPN klanten.


In tegenstelling tot een Première in welke bioscoop ook in Nederland is de maximale prijs €11,-.

Is dat echt de prijs voor een première?

Maar dan nog. In een bioscoop is dat de prijs per persoon / per kaartje. 

In geval van huren bij KPN of Ziggo kan de film voor 14,99 met het hele gezin gekeken worden.

@Michel71