Skip to main content

Spotify bij KPN Internet (klantnummer *****************)

Details 
Je hebt momenteel , betaald tot en met 
Emailadres bekend bij Spotify: ******1994@gmail.com
Jouw naam bekend bij Spotify: *************

Ik wil naam ene mailadres bij Spotify wijzigen maar hoe? dit gmail-account is niet meer in werking/van toepassing

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @pascalderoo. Welkom op het KPN Forum. Voor het wijzigen van het e-mail adres moet je bij Spotify zelf zijn. Op deze pagina vindt je meer informatie. 


Dank voor het meedenken, maar ik kan juist die stappen NIET doorlopen omdat het account aan een verkeerd e-mailadres gekoppeld staat en ik dus niet met dat adres kan inloggen 


Hoi @pascalderoo. Welkom op het KPN Forum. Voor het wijzigen van het e-mail adres moet je bij Spotify zelf zijn. Op deze pagina vindt je meer informatie. 

Dank voor het meedenken, maar ik kan juist die stappen NIET doorlopen omdat het account aan een verkeerd e-mailadres gekoppeld staat en ik dus niet met dat adres kan inloggen 

Helaas kan ik jouw niet verder helpen hierin. Alleen wanneer je Spotify uit het abonnement verwijderd en opnieuw toevoegt krijg je de mogelijkheid om een nieuw account aanmaken, maar dat betekend wel dat je alle afpeellijsten kwijtraakt.  

Je kan het beste contact opnemen met Spotify, waarschijnlijk hebben zij wel de mogelijkheid om jou verder te helpen hierin. 😊