Skip to main content

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn 2 KPN abonnementen samen op mijn Iphone 13 promax. Inmiddels dit 6x gedaan. De procedure kan ik spellen. Wat gaat er toch niet goed? Met groet Louis Meulstee

Beste Lezer, inmiddels heb ik 6x geprobeerd mijn 2 KPN nummers samen te voegen op 1 iPhone 11 maxpro (iOS 15.5). De handleiding van de app kan ik inmiddels spellen. Wat gaat er niet goed? Ik volg alle stappen. Er kan ook niets misgaan lijkt mij. Ik krijg uiteindelijk “oeps, er is iets misgegaan, probeer het opnieuw”. Met groet Louis Meulstee

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


Hoi @louismeulstee, welkom hier. 

Ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoelt met: Ik heb geprobeerd mijn 2 KPN nummers samen te voegen op 1 iPhone. 

Wil je de 2 nummer samenvoegen in MijnKPN? Op de site lees je hoe je meerdere producten koppelt aan jouw MijnKPN.

Of wil je op jouw iPhone 1 fysieke simkaart en een e-sim gebruiken? 


Dag Bart, ik bezit 4 KPN nummers, waarvan 2 voor mijzelf (werk en Prive. De andere kaarten zijn voor ega en kind. 

Nu bezit ik een iPhone 13 max pro en een 11 max pro. Ieder hun eigen nummer. Dat zijn tot op heden nog 2 fysieke simkaartjes. Ik wil nu op de iPhone 13 van het fysieke kaartnummer een e-sim maken en het fysieke kaartje uit de 11 toevoegen. Handleiding is mij meer dan bekent. 


Aha, je hebt op de iPhone 13 de stappen gevolgd voor het instellen van de e-sim? Zo ja, waar loop je tegenaan? Dat is de enige manier. Als ede e-sim dan geïnstalleerd is kun je de fysieke sim van het andere nummer plaatsen. Op de site van Apple lees je dan hoe je Dual Sim kan gebruiken. 

Lukt het niet met de e-sim dan is denk ik de kortste klap om even langs de winkel te gaan. Dan kan mijn collega meekijken maar het mis gaat. 


Prima Bart, wellicht een goed idee om dit in een winkel te bekijken. Dank voor jouw reacties in ieder geval. Met groet, Louis Meulstee


Helemaal goed. Ik hoop dat het snel lukt.