Skip to main content

We hebben gratis Spotify premium,  deze wordt alleen door mijn vrouw gebruikt. Ik wil nu ook Spotify gebruiken , mijn vraag is kunnen we het samen gratis gebruiken? 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board 

Echt gratis is het niet. Anders zou dat abonnement dezelfde prijs hebben als goedkopere…

Het zat ooit met korting i.h. abonnement; inmiddels is het inbegrepen voor de gewone prijs van € 9,99 per maand. Want dat moet KPN ook aftikken aan Spotify.

Spotify Premium voor 1 toestel. Je kan tegenwoordig ook offline luisteren, maar of dan tegelijkertijd een ander via hetzelfde account online kan luisteren kom ik niet echt achter via googlen.

Ik denk dat je het wel samen kunt gebruiken, maar niet tegelijkertijd.

Spotify Family kan alleen i.c.m. een Hussel Thuis abonnement. Dus niet bij Alles in één of “internet + tv".

Zie ook het Spotify-topic van af de vraag “ik wil naar Sp. Family; kan dat?


Samen kan maar niet gelijktijdig.


U kunt wel een afspeellijst maken per persoon en deze downloaden op bijvoorbeeld de telefoon. Dan kan je offline luisteren terwijl de ander thuis online kan luisteren.


Welkom op het forum @Johannes 1. Zie dat enkele forumleden jouw vraag al hebben beantwoord en zelfs tips geven hoe toch samen van et account gebruik te kunnen maken.

@PeterG, jouw vermoeden klopt. Je kunt niet op 2 verschillende apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn met het Spotify account. Op het apparaat waar je het eerst inlogt zal je worden uitgelogd zodra er er een ander apparaat zich aanmeld met hetzelfde account.