Skip to main content

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Daarom hebben we in april en mei een lekker Kadootje voor je: een kadobon voor koffie.

 

Geniet van een smaakvol Kadootje

Een lekker bakje koffie, wie houdt daar nou niet van? Koffie verbindt mensen. En dat juichen wij natuurlijk toe. Want wij verbinden jou graag digitaal. Daarom krijg jij als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van 10,-, geldig op het hele aanbod van koffievoordeel.nl. Jij kiest helemaal zelf wat jij gaat proeven! ☕️

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2023 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je de koffie

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Vul daar je klantnummer en e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een kadocode’
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle Kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

KPN, bedankt voor de heerlijke koekjes voor bij de koffie! 150 stuks, dus ik kan even vooruit. 😆👍

 

 

 


Ik moet jullie wat bekennen.

Vanuit de Autoriteit Consumenten Markt ben ik geruime tijd actief op dit forum en doe ik onderzoek naar ordinaire en misleidende acties. Met name het topic “Kadootje van KPN” volg ik nauwkeurig. Om niet op te vallen ben ik ook wel eens actief in de topics over Superwifi en TV+

Om een goed oordeel te kunnen geven heb ik deze maand gebruik gemaakt van het Kadootje van KPN, wat in de volksmond ook wel marketingcampagne wordt genoemd. Voor het schandalige bedrag van rond de €30 heb ik het onderstaande pakket aangeschaft. Ondanks dat er geen minimum bestelbedrag nodig was, stoorde ik me met name over de verzendkosten en voelde ik me hierdoor zelfs verplicht om een pakje koekjes toe te voegen. Op deze manier kon ik de verzendkosten nog net omzeilen. De €10 voordeel is zo wel erg snel weg KPN!

Ik ben er ook blij mee 😋


Ondanks alles zal ik toch positief rapporteren. Topic starter @Alexandra zal de komende week niet van haar bed worden gelicht om verantwoording af te leggen over (in ieder geval) dit Kadootje. Het spreekt voor zich dat ik de geboden Kadootjes kritisch zal blijven volgen namens ACM. De ACM zal niet schromen om in te grijpen bij de groene brigade als het consumentenrecht in het geding is.

Proost en dank je wel KPN en Koffievoordeel 😁
(niet te serieus nemen graag)


@Roy74 , geweldige act! Doe de mensen bij de ACM (Aroma-Coffee-Metkoek) de groeten en geniet vooral van al dat lekkers! 😀🤗.

Update: ik zie op jouw foto ook de  voucher ter waarde van E 7,50. Neem je die wel mee in je beoordeling en afwegingen?? 😉.


@Roy74 , geweldige act! Doe de mensen bij de ACM (Aroma-Coffee-Metkoek) de groeten en geniet vooral van al dat lekkers! 😀🤗.

Update: ik zie op jouw foto ook de  voucher ter waarde van E 7,50. Neem je die wel mee in je beoordeling en afwegingen?? 😉.

Haha Metkoek 😂

Ik kan die voucher niet positief meenemen in de beoordeling want deze is slechts 3 maanden geldig! Ik moet streng zijn om de consument zonder GBV in bescherming te blijven nemen. Ik vrees dat ik ook Koffievoordeel moet gaan betrekken in een diepgaand onderzoek.

edit: zelfs niet te combineren met een andere kortingscode. Die krijgen een bezoekje van mij want dit kan echt niet.

Ik ga de Extra Forte eens testen, met koekje.


KPN, bedankt voor de heerlijke koekjes voor bij de koffie! 150 stuks, dus ik kan even vooruit. 😆👍

 

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor €2,99 aan verzendkosten alleen de koekjes hebt gepakt met de KPN code? De ACM reguleert ook de andere kant op he! Streng doch rechtvaardig voor beide partijen 😂

Wanneer is de forum meet and greet bij je thuis? Koekjes voldoende.


Ik heb gisteravond 2x Altezza - gemalen koffie - Rood besteld voor € 9,78 , betaal dan alleen de € 2,99 verzendkosten.

Voor die € 2,99 kan ik geen 2x 500 gram koffie kopen in de super.

Nu wachten tot het bezorgd wordt….


Ik heb gisteravond 2x Altezza - gemalen koffie - Rood besteld voor € 9,78 , betaal dan alleen de € 2,99 verzendkosten.

Voor die € 2,99 kan ik geen 2x 500 gram koffie kopen in de super.

Nu wachten tot het bezorgd wordt….

Kijk, @groen_duiven weet ten volle van het KPN cadeautje te profiteren. Hier kan de ACM geen speld tussen krijgen!! 😀 Zelfs de AFM zal het hoofd moeten buigen.


Ik heb gisteravond 2x Altezza - gemalen koffie - Rood besteld voor € 9,78 , betaal dan alleen de € 2,99 verzendkosten.

Voor die € 2,99 kan ik geen 2x 500 gram koffie kopen in de super.

Nu wachten tot het bezorgd wordt….

Kijk, @groen_duiven weet ten volle van het KPN cadeautje te profiteren. Hier kan de ACM geen speld tussen krijgen!! 😀 Zelfs de AFM zal het hoofd moeten buigen.

Zo blijft er niets meer over om te reguleren en ben ik overbodig. Maar ik moet je toch corrigeren want op deze manier benut hij €0,22 niet ten volle. Ik lees nergens dat het tegoed vervalt dus wellicht is dit bij de volgende bestelling nog in te zetten! We pakken wel ons recht hè.

Zowel @Chanty73 als @groen_duiven zijn spekkoper en de echte mensen met GBV. Geniet er beiden van, want dit alles is natuurlijk maar wat flauwekul.

Wat hebben we het toch goed. Dit Kadootje valt letterlijk in de smaak en dat smaakt naar meer.

 


Ik heb gisteravond 2x Altezza - gemalen koffie - Rood besteld voor € 9,78 , betaal dan alleen de € 2,99 verzendkosten.

Voor die € 2,99 kan ik geen 2x 500 gram koffie kopen in de super.

Nu wachten tot het bezorgd wordt….

Kijk, @groen_duiven weet ten volle van het KPN cadeautje te profiteren. Hier kan de ACM geen speld tussen krijgen!! 😀 Zelfs de AFM zal het hoofd moeten buigen

<knip>

Zowel @Chanty73 als @groen_duiven zijn spekkoper en de echte mensen met GBV. Geniet er beiden van, want dit alles is natuurlijk maar wat flauwekul.

Wat hebben we het toch goed. Dit Kadootje valt letterlijk in de smaak en dat smaakt naar meer.

 

Waarvan akte!!!

Cc. @WorldXS 


KPN, bedankt voor de heerlijke koekjes voor bij de koffie! 150 stuks, dus ik kan even vooruit. 😆👍

 

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor €2,99 aan verzendkosten alleen de koekjes hebt gepakt met de KPN code? De ACM reguleert ook de andere kant op he! Streng doch rechtvaardig voor beide partijen 😂

Wanneer is de forum meet and greet bij je thuis? Koekjes voldoende.

Jawel. Heb alleen de koekjes gepakt.  🤣   😋

Ik ben niet zo’n koffiedrinker. 1 bakkie s’morgens en dat was het. En voor dat ene bakkie gebruik ik --ohhh gruwel---oploskoffie. Hier dus geen apparaten die 20 verschillende luxe koffie kan maken..

En wie heeft er nu voor 3 euro 150 verpakte koekjes waar jij en je visite maanden plezier van hebt?!

Makkelijker kan gewoon niet, plus het scheelt eook in lichamelijke kilo’ s] dat ik aangebroken koekpakken niet in één week hoef leeg te eten want wanders smaken ze niet meer vanwege uitdroging. 😏

Win win dus. 

 

Fijne dag! ✌🏻


KPN, bedankt voor de heerlijke koekjes voor bij de koffie! 150 stuks, dus ik kan even vooruit. 😆👍

 

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor €2,99 aan verzendkosten alleen de koekjes hebt gepakt met de KPN code? De ACM reguleert ook de andere kant op he! Streng doch rechtvaardig voor beide partijen 😂

Wanneer is de forum meet and greet bij je thuis? Koekjes voldoende.

Jawel. Heb alleen de koekjes gepakt.  🤣   😋

Ik ben niet zo’n koffiedrinker. 1 bakkie s’morgens en dat was het. En voor dat ene bakkie gebruik ik --ohhh gruwel---oploskoffie. Hier dus geen apparaten die 20 verschillende luxe koffie kan maken..

En wie heeft er nu voor 3 euro 150 verpakte koekjes waar jij en je visite maanden plezier van hebt?!

Makkelijker kan gewoon niet, plus het scheelt eook in lichamelijke kilo’ s] dat ik aangebroken koekpakken niet in één week hoef leeg te eten want wanders smaken ze niet meer vanwege uitdroging. 😏

Win win dus. 

 

Fijne dag! ✌🏻

En dat allemaal als een vorm van dank van onze internetprovider. Als ze hun corebusiness nu maar niet verwaarlozen en met koffie met koek verder de markt gaan 'veroveren'. 😅😂


KPN, bedankt voor de heerlijke koekjes voor bij de koffie! 150 stuks, dus ik kan even vooruit. 😆👍

 

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor €2,99 aan verzendkosten alleen de koekjes hebt gepakt met de KPN code? De ACM reguleert ook de andere kant op he! Streng doch rechtvaardig voor beide partijen 😂

Wanneer is de forum meet and greet bij je thuis? Koekjes voldoende.

Jawel. Heb alleen de koekjes gepakt.  🤣   😋

Ik ben niet zo’n koffiedrinker. 1 bakkie s’morgens en dat was het. En voor dat ene bakkie gebruik ik --ohhh gruwel---oploskoffie. Hier dus geen apparaten die 20 verschillende luxe koffie kan maken..

En wie heeft er nu voor 3 euro 150 verpakte koekjes waar jij en je visite maanden plezier van hebt?!

Makkelijker kan gewoon niet, plus het scheelt eook in lichamelijke kilo’ s] dat ik aangebroken koekpakken niet in één week hoef leeg te eten want wanders smaken ze niet meer vanwege uitdroging. 😏

Win win dus. 

 

Fijne dag! ✌🏻

Deugnietje 😅

Op dit moment zijn ze bij Koffievoordeel de staffels voor minimale afname aan het verhogen en de koekjes zijn waarschijnlijk snel uitverkocht 😀

Ik ben ook niet zo'n koffieslurper maar oploskoffie is dan weer het andere uiterste. Al zag ik ook luxe varianten staan op de site. Momenteel drink ik volgens het label "complexe” koffie met een een zoetje op het eind 😋

Dit soort Kadootjes mogen een vervolg krijgen, dat is duidelijk.


Ik moet jullie wat bekennen.

Vanuit de Autoriteit Consumenten Markt ben ik geruime tijd actief op dit forum en doe ik onderzoek naar ordinaire en misleidende acties. Met name het topic “Kadootje van KPN” volg ik nauwkeurig. Om niet op te vallen ben ik ook wel eens actief in de topics over Superwifi en TV+

Om een goed oordeel te kunnen geven heb ik deze maand gebruik gemaakt van het Kadootje van KPN, wat in de volksmond ook wel marketingcampagne wordt genoemd. Voor het schandalige bedrag van rond de €30 heb ik het onderstaande pakket aangeschaft. Ondanks dat er geen minimum bestelbedrag nodig was, stoorde ik me met name over de verzendkosten en voelde ik me hierdoor zelfs verplicht om een pakje koekjes toe te voegen. Op deze manier kon ik de verzendkosten nog net omzeilen. De €10 voordeel is zo wel erg snel weg KPN!

Ik ben er ook blij mee 😋


Ondanks alles zal ik toch positief rapporteren. Topic starter @Alexandra zal de komende week niet van haar bed worden gelicht om verantwoording af te leggen over (in ieder geval) dit Kadootje. Het spreekt voor zich dat ik de geboden Kadootjes kritisch zal blijven volgen namens ACM. De ACM zal niet schromen om in te grijpen bij de groene brigade als het consumentenrecht in het geding is.

Proost en dank je wel KPN en Koffievoordeel 😁
(niet te serieus nemen graag)

Pfew, kan ik opgelucht adem halen 😌😂 

Ziet er goed uit, je bestelling, geniet ervan!💚


 

 

 

En dat allemaal als een vorm van dank van onze internetprovider. Als ze hun corebusiness nu maar niet verwaarlozen en met koffie met koek verder de markt gaan 'veroveren'. 😅😂

Er is ook nog zo iets als de mededingingsautoriteit he 😁. KPN: “Koffie en koek in alle hoekjes en gaatjes”. Koffievoordeel zegt: "Want goede Wifi is een keuze”.

Unlimited zelfs volgens een aantal creatieve klanten en de bijhorende bestellingen.

Overigens wel leuk om de creatieve bestellingen te zien langskomen.


 

 

 

En dat allemaal als een vorm van dank van onze internetprovider. Als ze hun corebusiness nu maar niet verwaarlozen en met koffie met koek verder de markt gaan 'veroveren'. 😅😂

Er is ook nog zoiets als de mededingingsautoriteit he 😁. KPN: “Koffie en koek in alle hoekjes en gaatjes”. Koffievoordeel zegt: "Want goede Wifi is een keuze”.

Unlimited zelfs volgens een aantal creatieve klanten en de bijhorende bestellingen.

Overigens wel leuk om de creatieve bestellingen te zien langskomen.

Eens!, creatieve gasten met GBV brengen leven in de brouwerij, het volgende cadeau maar gaan zoeken in die richting @Alexandra ? 😀. Overigens doet KPN hier zonder mededinging mee, zo heb ik begrepen, dus die autoriteit mag zich bezighouden met belangrijker zaken.

Ten slotte wat mij betreft; goede Wifi is inderdaad een keuze, goede koffie eveneens, ieder op zijn/haar eigen vakgebied. Succes, en geniet vooral, er is nl. al genoeg narigheid op deze aardkloot!    


Volgens mij heeft de kritische persoon van pagina 1 (en dat mag ook want die zijn ook nodig om de boel scherp te houden) stiekem nu ook een bestelling gedaan na het lezen van al die creatieve oplossingen voor dit eerste wereld probleem😅

Dat is nog eens creatief meedenken @Berrie_Kaas. KPN moet toch blij zijn dat we ons zorgen maken over het volgende Kadootje in plaats van al die TV+ problemen. Een zeer subtiele hint was het wel, een Kadootje om alle Wifi leed te kunnen vergeten. Ik stem voor,


Na invoer kreeg ik ongeveer 1 ja een hele seconde de code te zie , en daarna niets meer . weet dat het , dacht ik met KPN , begon en daarna een getal . DUS GEEN koffie voor mij 

 

En @papa T , zit je inmiddels ook aan de koffie van je keuze?, m.a.w. heb je een code kunnen scoren en iets lekkers uit kunnen kiezen?


De kilo koffie voor € 2,99 gisteren ontvangen. ☕️

Vandaag de kortingscode van € 7,50 die daarbij zat, nu ook maar gebruikt 😀

 


De kilo koffie voor € 2,99 gisteren ontvangen. ☕️

Vandaag de kortingscode van € 7,50 die daarbij zat, nu ook maar gebruikt 😀

 

De ACM keurt het goed. @Berrie_Kaas rekende het al voor dat op deze manier het voordeel aardig kan oplopen. Ook @groen_duiven behoort tot de mensen met GBV. Proost.


Op pagina 1 is de kortingscode gedeeld door een persoon, wordt ook herhaald in een Quote. Moet er maar even tussen uitgehaald worden. Ik als niet klant, kan nu óók een tientje pakken als ik wil, zakje bonen altijd welkom 😋


@JB22_ Waar zie je dit precies? Ik heb het topic nog een keer doorgenomen, maar wellicht zie ik hem over het hoofd? 


@Rutger_ check dm 😯


Op pagina 1 is de kortingscode gedeeld door een persoon, wordt ook herhaald in een Quote. Moet er maar even tussen uitgehaald worden. Ik als niet klant, kan nu óók een tientje pakken als ik wil, zakje bonen altijd welkom 😋

Van de andere kant, als er een KPN klant is die er geen gebruik van wenst te maken is dit toch prima. Wel uitwisselen via een PB.

Ik vind het wel lachen als een Ziggo klant de code met KPN in de naam “moet” gebruiken 😀Zal ze leren!


Op pagina 1 is de kortingscode gedeeld door een persoon, wordt ook herhaald in een Quote. Moet er maar even tussen uitgehaald worden. Ik als niet klant, kan nu óók een tientje pakken als ik wil, zakje bonen altijd welkom 😋

Van de andere kant, als er een KPN klant is die er geen gebruik van wenst te maken is dit toch prima. Wel uitwisselen via een PB.

Ik vind het wel lachen als een Ziggo klant de code met KPN in de naam “moet” gebruiken 😀Zal ze leren!

Zie nergens een KPN koffie code in dit draadje, ook niet gezien trouwens. Bovendien mogen we ervan uitgaan dat een code slechts eenmaal gebruikt kan worden, toch?


Zoals je leest kun je ervan uitgaan dat Rutger deze inmiddels heeft weggehaald 😅 Heb iemand in huis met dyslectie. Dus dan leer je wel alles te lezen. Zeker wanneer ik mag ontcijferen wat er staat 🤣 maar appen blijft leuk 🤣 En dan vallen al snel bepaalde dingen goed op. Helpt misschien ook niet dat ik Nederlands ben afgestudeerd op C1 niveau. Maar werk leef en schrijf op B1/B2 niveau. Op forums uitzonderingen. 

En de code dient persoonlijk aangevraagd te worden, wat voor code het is boeit niemand. Als diegene 'm niet wil gebruiken prima. Beslist die zelf maar wat diegene er mee gaat doen. 

Bedoelt/onbedoelt delen lijkt me op een openbaar forum ook niet handig. Weet niet wat de afspraken zijn. Maar tis zonde om een bedrijf extra onnodig op kosten te jagen vind ik. 


Reageer