Skip to main content

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Daarom hebben we in april en mei een lekker Kadootje voor je: een kadobon voor koffie.

 

Geniet van een smaakvol Kadootje

Een lekker bakje koffie, wie houdt daar nou niet van? Koffie verbindt mensen. En dat juichen wij natuurlijk toe. Want wij verbinden jou graag digitaal. Daarom krijg jij als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van 10,-, geldig op het hele aanbod van koffievoordeel.nl. Jij kiest helemaal zelf wat jij gaat proeven! ☕️

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2023 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je de koffie

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Vul daar je klantnummer en e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een kadocode’
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle Kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

@JB22_ Ik heb niets verwijderd :)

Ik heb de code die je noemt niet kunnen vinden. Wellicht bedoel je het "klik hier" gedeelte? Alleen is dat stukje niet klikbaar, dus word je ook niet doorgelinkt. 


Nieuwe DM, iets minder cryptisch 🤣

Of dat moet een andere code zijn, maar dat weet ik niet. Levert wel €10,- voordeel op. 


Nieuwe DM, iets minder cryptisch 🤣

Of dat moet een andere code zijn, maar dat weet ik niet. Levert wel €10,- voordeel op. 

Heb in dit draadje (nogmaals) geen enkele code kunnen vinden en de link onder “Klik dan hier” in de eerste bijdrage van @WorldXS werkt nu niet meer. Deze verwees naar de site van koffievoordeel.nl. En nogmaals: koffievoordeel.nl geeft eenmalig E 10,- korting aan iedereen, iemand met met een KPN code kan voor een tweede (of direct de eerste 😊 keer) koffie of iets anders lekkers bestellen mét E 10,- korting. 

Intussen smaakt de Douwe Egberts Decaf hier uitstekend en voor een prijs waarvoor ze in de plaatselijke super(s) hier ter plaatse niet te koop zijn. 

En stop ik echt, anders drink ik straks bittere koffie en dat zou zonde zijn, zeker op zo’n druilerige zaterdagmiddag als nu. Goed weekend allemaal! 


@Berrie_Kaas Er stond inderdaad wel een code in het bericht en in de quote. 

Ik heb deze iets aangepast. De aanpassing valt bijna niet op, en ik kon de code eerst ook niet vinden. Maar volgens mij is het opgelost! :)


@Berrie_Kaas Er stond inderdaad wel een code in het bericht en in de quote. 

Ik heb deze iets aangepast. De aanpassing valt bijna niet op, en ik kon de code eerst ook niet vinden. Maar volgens mij is het opgelost! :)

👍 @Rutger_  🙂


Ik heb nog een code weten te ritselen en wat koffiepads van twee andere Italiaanse merken in bestelling. Over een half jaar weet ik wat de lekkerste is 😎


@Roy74 Geniet ervan! Ik heb zelf ook en kilootje bonen in huis gehaald 🙂


Volgens mij kom ik nu ruimschoots tot het einde van het jaar en heb ik tevens veel verschillende soorten kunnen ontdekken. In de winkel pak je snel de gewone keus. 


Mijn tweede lading is binnen 😁

Bedankt wederom voor de koffie.


4 pakken Douwe Egbert Decaf besteld, lekker bakkie!

lol je krijgt 10 e korting van Kpn  lol lekker cadootje wat een nep.


4 pakken Douwe Egbert Decaf besteld, lekker bakkie!

lol je krijgt 10 e korting van Kpn  lol lekker cadootje wat een nep.

Wat bedoel je met nep? Je krijgt inderdaad een korting van 10 euro en als je goed gelezen hebt kun je gewoon voor 10 euro iets uitzoeken en dan betaal je slechts de verzendkosten. Ik had een mooi pakket voor een hele nette prijs.

Als je geen koffie liefhebber bent dan mag je het ook gewoon overslaan natuurlijk, of gewoon eens tevreden zijn met een leuk presentje in plaats van die negativiteit.


4 pakken Douwe Egbert Decaf besteld, lekker bakkie!

lol je krijgt 10 e korting van Kpn  lol lekker cadootje wat een nep.

Wat bedoel je met nep? Je krijgt inderdaad een korting van 10 euro en als je goed gelezen hebt kun je gewoon voor 10 euro iets uitzoeken en dan betaal je slechts de verzendkosten. Ik had een mooi pakket voor een hele nette prijs.

Als je geen koffie liefhebber bent dan mag je het ook gewoon overslaan natuurlijk, of gewoon eens tevreden zijn met een leuk presentje in plaats van die negativiteit.

Zeg dan dat je een korting krijgt als je het daar koopt .lol ik haal het wel bij de supermarkt .. stuk goedkoper geef bvb espn dan een maand gratis dat is een Kadootje niet een bedrijf promoten .lol

\have fun Pal

 

 


De korting is 10 euro zonder minimale bestelwaarde en onder de 40 euro is het verzenden 2,99 euro. Twee pakken kwaliteitskoffie voor 2,99 euro als je het maximale eruit wilt! Zelfs bij de Aldi lukt je dat simpelweg niet. Onze economie draait op promoten van bedrijven en diensten. Ik snap oprecht niet wat mensen niet leuk vinden aan dit presentje. Zeg ik terwijl ik een lekker bakkie leegslurp.

Maar goed, zelfs voor jou heeft KPN momenteel een leuke promotie: kijk eens bij het entertainment aanbod. Bijvoorbeeld 3 maanden Spotify gratis. Zomaar. En je hoeft er geen gebruik van te maken. Of het Pluspakket gratis. Omdat het kan. Lol

\have fun

Edit: geef maar toe dat je nu snel 2 pakken koffie aan het scoren bent 😂


en dan zit ik hier als ziggo klant, jaloers te kijken naar wat jullie allemaal krijgen 😅


en dan zit ik hier als ziggo klant, jaloers te kijken naar wat jullie allemaal krijgen 😅

‘Krijgen’? we moeten er hard voor werken, veel over debatteren en elkaars opvattingen dien aangaande accepteren, hetgeen heel veel energie kost. Daar en boven dienen we af te reizen naar een afhaalpunt van PostNL. Af laten leveren aan de deur gaat niet i.v.m. jaloerse buren. Kortom, het is hard werken, plannen en de handen uit de mouwen steken. Echter, de ultieme beloning is een niet te overtreffen bak koffie, ieder naar zijn- of haar eigen smaak gezet. Ergo, enige jaloezie is hier toch wel op zijn plaats  😂😁😋🙃.        

Overigens….. , wat doet een Ziggo klant zich hier eigenlijk te roeren in zaken KPN klanten aangaande? 🤣🤣


en dan zit ik hier als ziggo klant, jaloers te kijken naar wat jullie allemaal krijgen 😅

‘Krijgen’? we moeten er hard voor werken, veel over debatteren en elkaars opvattingen dien aangaande accepteren, hetgeen heel veel energie kan kosten. Daar en boven dienen we af te reizen naar een afhaalpunt van PostNL. Af laten leveren aan de deur gaat niet i.v.m. mogelijk jaloerse buren. Kortom, het is hard werken, plannen en de handen uit de mouwen steken. Echter, de ultieme beloning is een niet te overtreffen bak koffie, ieder naar zijn- of haar eigen smaak gezet. Ergo, enige jaloezie is hier toch wel op zijn plaats  😂😁😋🙃.        

Overigens….. , wat doet een Ziggo klant zich hier eigenlijk te roeren in zaken KPN klanten aangaande? 🤣🤣

Zelfs de ACM en AFM en de mededingingsautoriteit is al actief om toezicht te houden op dit soort KPN actie. En als er zelfs al Ziggo klanten op af komen dan kan er mogelijk ook sprake zijn van misbruik van marktdominantie aangaande de Kadootjes.

Maar ook voor @robinjoo1 is er een Kadootje van KPN:
https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1

Als de verongelijkte mensen over deze actie de code nog even snel doneren via een PB dan voelt @robinjoo1 zich meteen thuis bij KPN onder het genot van een lekker bakkie. Iedereen blij 😅. Maar gezien de stilte zijn deze mensen hun koffie momenteel ook aan het ophalen 😂

Ondertussen is KPN druk bezig om dit Kadootje te overtreffen voor de komende maand. Er is wel een nieuwe standaard neergezet met de koffie. We verwachten minimaal iets vergelijkbaars 😁


en dan zit ik hier als ziggo klant, jaloers te kijken naar wat jullie allemaal krijgen 😅.        

Overigens….. , wat doet een Ziggo klant zich hier eigenlijk te roeren in zaken KPN klanten aangaande? 🤣🤣

Inderdaad, Ziggo klanten hebben recht op hun eigen problemen 😅
Wij moeten ons druk maken over welk pak koffie er wordt geopend de komende maanden. Het is soms niet eerlijk.


haha wat een mooie bewoording weer :D🤣😎


Het is toch ongelooflijk, mensen kunnen ergens korting op krijgen, maar ook dan hebben ze nog altijd iets te zeuren. Je MAG er gebruik van maken, het hoeft hé?? Als je het geen cadeautje vindt, laat je het toch links liggen. Altijd dat ontevreden gezeur, bah!


Het is toch ongelooflijk, mensen kunnen ergens korting op krijgen, maar ook dan hebben ze nog altijd iets te zeuren. Je MAG er gebruik van maken, het hoeft hé?? Als je het geen cadeautje vindt, laat je het toch links liggen. Altijd dat ontevreden gezeur, bah!

Ha die @HildaTjidske , een goede (zondag)morgen toegewenst. Ik mag toch aannemen dat je gemerkt hebt dat 95% van de reacties zijn geschreven met een dubbele knipoog 😉😉. Een tevreden koffie drinker is geen onrust stoker! Ja ik weet het, dit rijmt niet maar ik rook (gelukkig!) al jaren niet meer 😊. De overige 5% moeten we maar niet (te) serieus nemen. Er er genoeg zaken op deze wereld gaande om je écht druk om te maken, anders dan een tientje korting op een paar pakken koffie. Een 🌞🌞 zondag toegewenst!


Het is ook schandalig wat KPN allemaal doet @HildaTjidske. Nagenoeg gratis koffie aanbieden met een kortingsbon 😐. Weet je wat dit voor een signaal is naar klanten van Ziggo zoals @robinjoo1? Dat komt keihard binnen hoor in deze tijden. Er zijn bedrijven voor minder voor het hekje moeten verschijnen. Ze hadden ook gewoon iedere KPN klant een pak koffie thuis kunnen sturen (en een doos naar Ziggo voor de klagers hierover aldaar). Dat gedoe ook met die codes steeds. Ze maken het opzichtig veel te lastig om mee te doen op die manier. Maar weet dat de ACM (Aroma Coffee Metkoek) er bovenop zit om de rechten veilig te stellen.

En ze gaan maar door, vandaag voelde ik me als ESPN abonnee bijna verplicht om de wedstrijd van mijn eigen team te bekijken. Ik had gehoopt dat ik weg zou komen met een schakelprogramma om niet die ellende te hoeven kijken. Maar nee, daar was weer zo’n irritant aanbod om de laatste twee speelrondes alles te kunnen zien. Omdat ze hoofdsponsor zijn, daar ben je dan mooi klaar mee. En nu ik dit type luister ik 3 maanden gratis naar Spotify. Persoonlijk entertainment aanbod noemen ze het. Ik wil verdorie het hele aanbod gratis, zonder codes of ander moeilijk gedoe.

Ik vind het overigens verdacht lang rustig momenteel. Het KPN kadootje voor de komende maand had er natuurlijk al lang moeten zijn. Zou @Alexandra zich inmiddels dan toch hebben moeten verantwoorden? @Berrie_Kaas moest zelfs al een suggestie doen voor een nieuwe actie. Je zou dan toch verwachten dat er iets van klantvriendelijkheid in hun donder zit om dit per direct te regelen.

(😉😉😃)

Ik draag @Berrie_Kaas voor om zitting te nemen in de klantcommissie ter bevordering van zinvolle Kadootjes. Opdat er geen klagen meer mogelijk is.

Edit: ik laat koffie nooit links liggen. Mijn koffie staat altijd rechts, onder de Senseo.


Pas op hoor @Roy74! Dat is het soort taalgebruik dat mensen een ban oplevert! 😉


Pas op hoor @Roy74! Dat is het soort taalgebruik dat mensen een ban oplevert! 😉

Ik noem alleen *****, mag dat ook al niet meer 😂😁

 

Admin: het woord Ziggo weggehaald om te voorkomen dat ik een ban moet geven aan een toffe forumgebruiker


Nou @Berrie_Kaas, de ACM ontving vandaag een KPN Kadootje+ uit het hoge noorden. Het is daarom morgen letterlijk Aroma Coffee Metoudewijvenkoek. Geen Italiaanse koekjes want die zijn inmiddels op, maar heuse Groninger Oude Wijvenkoek.

KPN Kadootje+


Hoewel belangenverstrengeling dreigt, is dit Kadootje toch aangenomen. Het pakje Italiaanse koekjes dat ik moest toevoegen om de verzendkosten in de koffie actie te omzeilen, is hiermee ruimschoots gecompenseerd.

De slotsom is dan ook dat iedere KPN klant, geheel vrijwillig uiteraard (met de nadruk op vrijwillig), op een verantwoorde wijze kan deelnemen aan de KPN kadootjes. Het klachtenloket is hierbij gesloten, op naar het volgende Kadootje 🥳

(niet te serieus nemen)


Het is ook schandalig wat KPN allemaal doet @HildaTjidske. Nagenoeg gratis koffie aanbieden met een kortingsbon 😐. Weet je wat dit voor een signaal is naar klanten van Ziggo zoals @robinjoo1? Dat komt keihard binnen hoor in deze tijden. Er zijn bedrijven voor minder voor het hekje moeten verschijnen. Ze hadden ook gewoon iedere KPN klant een pak koffie thuis kunnen sturen (en een doos naar Ziggo voor de klagers hierover aldaar). Dat gedoe ook met die codes steeds. Ze maken het opzichtig veel te lastig om mee te doen op die manier. Maar weet dat de ACM (Aroma Coffee Metkoek) er bovenop zit om de rechten veilig te stellen.

En ze gaan maar door, vandaag voelde ik me als ESPN abonnee bijna verplicht om de wedstrijd van mijn eigen team te bekijken. Ik had gehoopt dat ik weg zou komen met een schakelprogramma om niet die ellende te hoeven kijken. Maar nee, daar was weer zo’n irritant aanbod om de laatste twee speelrondes alles te kunnen zien. Omdat ze hoofdsponsor zijn, daar ben je dan mooi klaar mee. En nu ik dit type luister ik 3 maanden gratis naar Spotify. Persoonlijk entertainment aanbod noemen ze het. Ik wil verdorie het hele aanbod gratis, zonder codes of ander moeilijk gedoe.

Ik vind het overigens verdacht lang rustig momenteel. Het KPN kadootje voor de komende maand had er natuurlijk al lang moeten zijn. Zou @Alexandra zich inmiddels dan toch hebben moeten verantwoorden? @Berrie_Kaas moest zelfs al een suggestie doen voor een nieuwe actie. Je zou dan toch verwachten dat er iets van klantvriendelijkheid in hun donder zit om dit per direct te regelen.

(😉😉😃)

Ik draag @Berrie_Kaas voor om zitting te nemen in de klantcommissie ter bevordering van zinvolle Kadootjes. Opdat er geen klagen meer mogelijk is.

Edit: ik laat koffie nooit links liggen. Mijn koffie staat altijd rechts, onder de Senseo.

 

Ik heb niet alle reacties gelezen, alleen de eerste pagina, en daar heb je alleen maar klagende mensen


Reageer