Skip to main content

Goedenavond

Ik heb EK hoesje Samsung S20 besteld en bevestiging ontvangen met verwachte levertijd voor 24 juni. Reeds 2x contact gehad met klantenservice maar tot op heden nog steeds niet ontvangen. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond 

Ook hier een hoesje besteld voor Samsung s20 bevestiging gekregen via mail. Zou uiterlijk 25 juni bezorgd worden. Maar helaas nog steeds niks binnen. 

Heeft iemand een antwoord of deze nog geleverd wordt? 

 

Mvg Rianne 

 


Hallo @Ms mu en @River38! Er is zo te horen iets niet helemaal goed gegaan met de bestelling/levering van het EK hoesje. Ik ben bang dat er geen hoesjes meer beschikbaar zijn, maar dan zou je er van op de hoogte gebracht moeten zijn. Ik zal eens navragen wat er aan de hand is. Kunnen jullie je abonnementsgegevens toevoegen aan jullie profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer is voldoende om navraag te doen. Je kunt je e-mailadres (waarop je de bevestiging ontvangen hebt) toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’.

 


Gedaan @Lisa Lisa. 

Ben benieuwd. Ik heb de bevestigingsmail ook nog hoor als t nodig is.

Groetjes Rianne


Dankjewel Rianne! Ik heb het voor je nagevraagd. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten:blush:

En mocht de bevestiging nog nodig zijn, dan laat ik het ook weten. Ik ga er voor nu vanuit dat je gewoon in de verzendlijst te vinden bent:hugging:


Gm ik heb de gegevens verwerkt.  Wel vreemd dat we een bevestiging ontvangen terwijl het product niet leverbaar zou zijn?🤔


Dankjewel @Ms mu! Ja, dat is ook vreemd. Wellicht liep het bestelproces wat achter op de voorraad. Daar komen we maar op één manier achter. Heb het voor je nagevraagd! Als ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten. 


Goedenavond

Is er al meer bekend over de navraag?


@Ms mu ,

Dat hoesje is zo 2020 :thinking:

https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/

 

@Lisa

Wil je voor mij dan een hoesje van het WK 2022 regelen? :wink:

https://www.qatarwk2022.com

Nu Louis van Gaal bondscoach gaat worden, gaat het helemaal goed komen! 

 


@Lisa kunnen we nog een reactie verwachten?


Ik was een paar dagen vrij, dus excuses voor de late reactie. De terugkoppeling die ik ontvangen heb is dat de actie voorbij is en de (beperkte) voorraad op. We kunnen de hoesjes dus sowieso niet meer nasturen, helaas. 

Totaal iets anders, maar er is alweer een nieuw Kadootje van KPN


@lisa dat is toch geen klantvriendelijke reactie?? Natuurlijk is de actie voorbij, maar het kan toch niet zo zijn dat ik een bevestiging ontvang en pas nadat ik na raag doe deze reactie krijg? Ik ben in afwachting van een passende oplossing.


Ik begrijp dat het antwoord niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar ik kan het niet mooier maken dan het is. De hoesjes zijn op, dus naleveren zit er niet in. Er is iets mis gegaan waardoor jij 'm niet hebt ontvangen of de voorraad voor de S20 was vergeven op het moment van bestellen. Neemt niet weg dat het heel erg jammer is:disappointed_relieved: . Het EK-hoesje was een leuk en gratis hebbeding voor het reeds afgelopen EK…  

Je kunt kpn.com in de gaten houden voor soortgelijke leuke acties in de toekomst eKadootje van KPN].

 

 

 


Ben je nu serieus met dit antwoord🤔. Gewoon het feit voorbij gaan dat mensen een bevestiging ontvangen en dan maar pech hebben dat er geen voorraad meer is? Als ik tijdens het bestellen een melding had gekregen, prima. Maar niet eerst na contact 2 weken wachten, daarna weer zelf contact opnemen en dan dit antwoord krijgen? En dan "blij: maken met een zogenaamd nieuw cadeau aanbod. Het gaat mij nu om principes. 


En wat bedoel je met deze zin: Het EK-hoesje was een leuk en gratis hebbeding voor het reeds afgelopen EK…  

M.a.w.  EK is voorbij dus dan geen recht meer of zo? 


@Ms mu

@Lisa heeft op haar manier geprobeerd om jou duidelijk te maken dat je gewoon pech hebt gehad. 
 

Ga er maar vanuit dat jij net iets te laat was met je bestelling en dat het bestelsysteem hier niet goed op anticipeerde. Programmeerfoutje? 
 

Vervelend! Heel vervelend zelfs als jij je op dat hoesje verheugd had. 
 

Er is nu niets meer aan te doen. De hoesjes zijn op. Had ik hier zo’n hoesje liggen, dan had ik die jou kado gegeven. Let op hè, het gaat hier maar om een hoesje met een waarde van enkele euro’s. Ga komend weekend even kijken op de markt en koop daar een leuk zelf uitgekozen hoesje. 
 
Voor nu geldt: Pech gehad, volgende keer meer geluk! 


@Noordzee ik zou niet weten waarom jij je met dit gesprek bemoeit🤔. Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet kan doen. Kan me niet schelen of het hoesje maar een paar euro's waard is. Het gaat mij om de reacties en afhandeling.  Maar nu heb ik al teveel met jou gecommuniceerd..