Skip to main content

Een aantal weken terug overgestapt naar KPN hussel met Spotify via KPN.

Ik had al een lopend mobiel abonnement (nouja, sim only, misschien ligt het daaraan?) bij KPN.

Volgens de voorwaarden, zou ik dan € 5,00 “Entertainment korting” moeten krijgen. Ik kan dit nergens instellen in de MijnKPN omgeving.

Kan iemand me helpen?

Hallo @Tr89 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Dit gaat over de entertainment korting. Die word berekend op je thuis abonnement. Niet op je mobiele abonnement dus.

Dat thuis abonnement moet ook een Hussel abonnement zijn. En dat Spotify moet je dus ook bij je thuis abonnement geactiveerd hebben. Als je bij je thuis abonnement geen enkel entertainment pakket gekozen hebt, dan krijg je ook de korting niet.

Als dat thuis abonnement geen Hussel abonnement is, maar een ouder abonnement,  dan krijg je geen entertainment korting.

Je krijgt in de plaats daarvan dan wel gratis het pluspakket. Als je tenminste tv hebt. Dit kun je kostenloos omwisselen voor FOX Sports. Als je dat wilt. Geen tv? Jammer dan, pech gehad.


Hallo @Tr89 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

@Tr89 

Is het activeren nog gelukt via deze methode? 

Op het moment dat KPN Hussel geactiveerd is, ga je ook de Entertainmentkorting ontvangen.