Skip to main content

Hallo KPN,

Kan de entertainmentkorting die wordt toegepast als je thuisdiensten én mobiele diensten afneemt, ook toegepast worden op de kosten van een YouTube Premium abonnement? Zo niet, bestaat er een mogelijkheid dat dit in de toekomst wel zo is of kan ik dit verzoek aan jullie aanbieden?

Met vriendelijke groet,

Davey

Denk het niet. YouTube Premium is een dienst die je rechtstreeks bij YouTube af sluit en niet via KPN. KPN kan niet eens controleren of u het echt heeft. En dan nog: wat schiet KPN er mee op om u daar korting op te geven?

De slager gaat toch een geen korting geven als u brood koopt bij de bakker verderop in de straat? Waarom zou de slager dat doen? Wat schiet die daarmee op? Niks toch?

Tenzij de slager en de bakker op 1 of andere manier onderling een deal met elkaar hebben. Dan zou het kunnen. Vraag me niet wat voor deal dat dan zou inhouden. Want dat weet ik niet. Maar KPN heeft zoiets met bijvoorbeeld Netflix wel. Met YouTube niet.


Denk het niet. YouTube Premium is een dienst die je rechtstreeks bij YouTube af sluit en niet via KPN. KPN kan niet eens controleren of u het echt heeft. En dan nog: wat schiet KPN er mee op om u daar korting op te geven?

De slager gaat toch een geen korting geven als u brood koopt bij de bakker verderop in de straat? Waarom zou de slager dat doen? Wat schiet die daarmee op? Niks toch?

Tenzij de slager en de bakker op 1 of andere manier onderling een deal met elkaar hebben. Dan zou het kunnen. Vraag me niet wat voor deal dat dan zou inhouden. Want dat weet ik niet. Maar KPN heeft zoiets met bijvoorbeeld Netflix wel. Met YouTube niet.

Je kunt YouTube Premium betalen via je KPN factuur. Dus de koppeling kan daarmee gemaakt worden.

Ik gebruik YouTube Premium omdat daar ook Youtube Music bij zit. Daarom heb ik geen Spotify. Ik maak daardoor geen gebruik van de entertainmentkorting. Klopt dat dat dan voor KPN voordeliger is, maar zie dit dan als een feature request richting KPN, van een YouTube Premium gebruiker 🙂


Je kunt YouTube Premium betalen via je KPN factuur.

Via KPN Pay misschien? 


Hey @ijz, welkom op het forum!

Goede vraag! Het is niet mogelijk om Entertainmentkorting te krijgen op YouTube Premium. Je kunt de korting krijgen op de volgende opties:

  • ESPN Compleet
  • Pluspakket
  • Film1
  • Spotify Premium
  • Spotify Family
     

Meer informatie hierover vindt je op onze site: € 5,- Entertainmentkorting.