In principe heeft KPN nog steeds Fritz!Boxen hoor. Ook zit hier een speciale technische helpdesk bij. Zie ook de pagina hier over.
4G back-up biedt KPN momenteel enkel aan bij haar zakelijke KPN EEN MKB klanten. Qua e-mail bied @kpnmail.nl aan. Maar ik gok dat dat niet is wat u bedoeld.
Â
Oud XS4ALL klanten die hun pakket niet hebben aangepast hebben nog steeds de XS4ALL klantenservice met hun 020 nummer inclusief de daarbij horende voordelen. (Altijd gratis een monteur, eventueel 4g back-up en meer)
Usenet werkt nog gewoon hoor. Fritzbox heeft KPN ook gewoon. Email ook. Je kan zelfs xs4all adressen als alias registreren.Â
En je kan je mobieltje via een usb kabel met het modem verbinden. Dan heb je internet als het goed is.
Fritzbox: is er nog. Zelf kopen mag ook!
Huren is inclusief Service Plus Desk. Dat zijn nota bene helpdesk medewerkers van XS4ALL.Â
http://kpn.com/Fritzbox
Ook bij Ziggo gaan de wifi extenders via hen zelf. Daar noemen ze het pods.Â
Extender is onjuiste term. Het zijn extra accesspoints die in mesh samenwerken.Â
4G backup is er bij de zakelijke markt.Â
Email is er gewoon. Dus waarom je die erbij haalt...
Fritzbox, 4G backup, etc. XS4ALL was niet zomaar duurder dan kpn. Wil je hetzelfde als bij XS4ALL dan kan dat maar wordt het wel duurder. Ongeveer gelijk aan wat XS4ALL was.
Hi ​@owlstead, leuk dat je over gegaan bent op glasvezel.
Ik lees dat je een aantal dingen miste. Ook zie ik dat je al hele mooie tips gekregen hebt hierboven. Als je daarna toch vragen hebt, of advies kunt gebruiken: we denken hier in de community graag met je mee.