Skip to main content

Ben je net bezig met een serie te volgen wordt deze uit de lijst eruit gehaald. Waarom kunnen niet als bij Netflix gewoon de hele seizoen laten staan zodat kijkers altijd de series kan volgen wanneer je uitkomt.

Nog iets waarom kunnen kijkers de series/ film niet downloaden zodat kijkers zonder gebruik van de data film kan kijken.

 

Hi @Zon18, welkom hier. Ik begrijp je frustratie wat dat betreft heel goed. Bij ons zijn series vaak minstens een half jaar te kijken, maar als je niet ziet wanneer ze weer komen te vervallen, snap ik dat het irritatie opwekt. Netflix is qua ‘on demand content’ natuurlijk (1 van) de beste. Functies die je daar hebt (zoals het downloaden), zijn geen dingen die KPN biedt. Er zitten wat dat betreft vele verschillen tussen een bedrijf als Netflix en KPN. Dat gezegd hebbende, dat betekent niet dat we kunnen verbeteren natuurlijk, door bijvoorbeeld de einddatum bij een serie/film te zetten.

Een tip voor de toekomst: in het Pluspakket On Demand topic houd ik maandelijks bij welke series/films de komende maand komen te vervallen.