Skip to main content

Goedendag, 

ik ben zojuist bezig met het installeren van mijn nieuwe telefoon en heb daarbij mij smartwatch losgekoppeld van de oude telefoon. Hierbij werd mij gevraagd of ik het abonnement actief wilde laten. Waarop ik heb gekozen voor ja. Echter toen de watch was gekoppeld aan de nieuwe telefoon bleek deze niet meer actief te zijn, in elk geval niet op de watch. Bij kpn is deze nog wel actief.  Na wat zoek werk op kpn zijn er prachtige handleidingen te vinden echter gaan deze er allemaal vanuit dat er in de instellingen op de oude telefoon nog een esim abbo optie is te vinden waardoor je kunt inloggen en de esim kunt deactiveren. Helaas is mijn watch ontkoppeld en dan kun je nergens meer bij komen. Graag zou ik een optie zien in mijn kpn waarbij ik de esim kan uitzetten/resetten. Dan kan je er tenminste altijd bij. Stel dat je telefoon wordt gestolen ben je dubbel de pineut want nu kun je nooit meer zelfstandig de esim ontkoppelen.
Nu moet ik in het weekend wachten tot mandag 9 uur want dan is de klantenservice weer open en kunnen ze hopelijk de boel resetten. 
Graag aanpassen kpn. 
 

 

Hallo @CJSP ,

De klantenservice is ook vandaag (via de telefoon) open tussen 8.00 en 17.00 via 0800-0402. Daar maken ze dan voor jou een ticket die bij de juiste afdeling komt. 


Merci!


Inmiddels heb ik samen met de medewerker alle stappen doorlopen en heb ik opnieuw een esim voor mijn smartwatch ingesteld alleen nu staat deze intern bij kpn op suspended. Werkt dus nog steeds niet. Als ie het over 5 dagen(serieus?!) nog niet doet moet ik weer bellen en dan gaan ze een ticket aan maken…. Kan dit niet wat eenvoudiger?!  De mensen van de klantenservice zijn heel aardig en behulpzaam maar hier valt nog wel het eea te winnen. 


Reageer