Skip to main content

Ik heb een KPN Hussel all in one abonnement . Daar zit ook KPN veilig bij voor 2 PC Maar na ingelogd te hebben weigert f-secure om  verbinding te maken, om de virusscanner  te  downloaden. Contact gehad met KPN helpdesk. Die gaven de raad om de huidige virus scanner ( Windows Defender ) uit te schakelen. maar ook dat helpt niet. Wie weet de oplossing ?

Ook  op mijn andere PC het zelfde probleem.

Van harte welkom op ons forum Bereman!

Erg lastig dat je KPN Veilig niet geïnstalleerd krijgt. We kunnen tegenwoordig natuurlijk niet meer zonder goed beveiliging. Als je nog een andere virusscanner hebt draaien, verwijder die dan als eerste. Mogelijk dat ze elkaar tegenwerken waardoor F-Secure niet verder loopt. Log daarna hier: KPN Veilig in met je KPN ID en klik onder de cirkel op "Apparaat toevoegen". Als je nog geen KPN ID hebt, dan kun je die via: Mijn KPN aanmaken. Mocht het alsnog niet werken, probeer dan ook nog een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome of Firefox.

Ik ben benieuwd of het zo is gelukt.


Beste Robin 

bedankt voor de reactie. 

Na eerdere mislukte  pogingen via de browser Edge en chrome , heb ik uiteindelijk  “KPN veilig” kunnen  downloaden  met de  browser Firefox.

Waarom het met de eerder genoemde browsers niet lukte, is mij niet helemaal duidelijk.

Fijne dag nog

Bereman

 


Vreemd genoeg kan het inderdaad aan de browser liggen. Fijn dat het in ieder geval goed is gekomen :relaxed:


Reageer