Skip to main content

Malware Bytes detecteert 13 schadelijke PUP.Optional.Babylon bedreigingen. De virusscanner FSecure geen bedreigengen. Hoe kan dit? . 

Hoi @Hans Kampf, dat is wel bijzonder, KPN Veilig scant namelijk ook op malware. KPN Veilig is helemaal up to date? 


hoi Bart_Z,

ik heb een doorlopend abonnement, en ik zie alleen maar groene vinkjes. Dus ja, hij steeds weer bijgewerkt. Ik ben benieuwd of jullie er achter komen. 

 

Hieronder wat nadere info, ik heb in ieder geval mijn downloadmap even geleegd.

 

====================

PUP.Optional.Babylon is Malwarebytes’  detection name for a potentially unwanted program (PUP) that redirects your browser searches to the babylon.com domain.

 

 


Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het gemeld. Mijn collega's van KPN Veilig zijn er van op de hoogte en kunnen er verder mee.


Ik heb een terugkoppeling @Hans Kampf

Het is inderdaad mogelijk dat je wat tegenkomt. Helaas is er geen product dat 100% bescherming biedt. Er zullen dus verschillen kunnen zijn tussen de security-producten.

Graag willen we je vragen om ons helpen te verbeteren door het bestand te delen. Bedankt. 

 

 


Dit antwoord stelt me teleur, beetje (te) makkelijk.


Dat vind ik jammer om te lezen. Maar wel hoe het zit. Natuurlijk zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze diensten, maar kunnen helaas niet alles afvangen.