Skip to main content

Ik kan de Finder knop niet vinden op de website. Ik heb gekeken op veilig.kpn.com.

Zie ook onderstaande afbeelding. Weet iemand hoe ik de knop zichtbaar kan maken?




Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @PeterM2 . Welkom op het forum.

Dit is voor mij ook even zoeken omdat ik het zelf niet geïnstalleerd heb. Heb jij op je mobiele toestel wel een vinkje bij finder gezet? 


Heb je ook KPN veilig als programma op je pc/laptop staan? Staat het daar wel in?


Beste Erwin, 

 

Dank voor je bericht.

 

In de app heb ik alle finder opties aangevinkt. Het programma staat ook op mijn laptop. Daar is ook de finder knop niet zichtbaar. 


@Roelandkpn : Weet jij of er iets met de functie Finder is? 


Gezien je een Samsung toestel hebt kan je wellicht ook via deze site de “Find My” functie gebruiken :-)
Find My Mobile - Samsung

 

Het is een poging waard. 


Bedankt voor al jullie reacties! Ik wil toch graag de finder functie kunnen gebruiken. Hierbij ook nog een screenshot van de Finder instellingen op mijn telefoon. 

 


Wat ook opvalt is dat er op de website van KPN Veilig alleen staat Beste en verder niet mijn naam. Zie ook de bijgevoegde afbeelding.

 


En ik maar denken dat je de Finder app bedoelt, zoals we die kennen in Safari. 


Inmiddels weer contact gehad met de klantenservice van KPN. Er is nu een storingsformulier aangemaakt omdat meerdere klanten hier last van hebben (het niet kunnen vinden van de Finder knop). Ik sluit nu deze post af.


ik vermoed dat de functie door de maker van de app (kpn veilig is een whitelabel product van f-secure) is verwijderd. 

 

https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/9160-why-has-finder-disappeared-from-f-secure-safe


Ik vrees dat @Wallace  hier een goede voorspelling doet.  Ik ga dit navragen bij onze contactpersoon.


Beste Wallace en Erwin, dat verklaart waarom ik de knop niet kan vinden. Dank voor de hulp!