Skip to main content

Sinds een aantal maanden ben ik (automatisch) van Telfort naar KPN over gegaan. Met mijn KPN account krijg ik ook de optie KPN Veilig aangeboden. Bij het installeren hiervan krijg ik echter de volgende foutmelding:

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.


In MijnKPN kom ik echter niet verder. Het zou wel in mijn pakket moeten zitten aangezien ik het automatisch vanuit KPN aangeboden krijg. 

Is er iemand die mij kan helpen om KPN Veilig alsnog geïnstalleerd te krijgen?

Groet Bart

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @Bart83. Zou je eens kunnen proberen via deze website in te loggen met je MijnKPN en het daar te proberen? Mocht het daar niet lukken zou je dan je profiel in kunnen vullen zodat ik voor je kan kijken of alles goed staat? Laat je het hier weten?


Hoi Bram, bedankt voor je hulp. Helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding ook via jouw link. Hoe nu verder? Gr Bart


Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Yes, gedaan.


Ik heb het voor je nagekeken en op dit moment maakt KPN veilig geen deel uit van je pakket. Het abonnement dat je hebt bij KPN is nu precies hetzelfde als deze was bij Telfort. KPN veilig maakt hier dus geen deel van uit. Mocht je deze toch willen gebruiken dan kan je het contract dat je hebt aanpassen naar de KPN Hussel propositie. Ook zou je voor €4,99 per maand het pakket aan kunnen schaffen.