Exact hetzelfde meegemaakt bij deze wedstrijd en wil ook graag mijn frustraties over de gang van zaken bij KPN (Seaters) hierover ventileren!
Bij mij kwam de betalingsbevestiging gewoon binnen:
Normaal gesproken krijg ik dan uiterlijk een dag van tevoren de tickets voor de wedstrijd.
Overigens niet onder "Mijn tickets", maar via een link in de e-mail.
Dit bleek bij Ajax echter niet het geval.
Ik had al plannen gemaakt met een maat om de wedstrijd te gaan bekijken, dus ik dacht vrijdag (dag voor de wedstrijd) "even" naar KPN Seaters te bellen.
Na 40 minuten wachten het opgegeven en later nogmaals geprobeerd te bellen.
Wederom dik een half uur moeten wachten voordat ik een medewerker van KPN Seaters kreeg te spreken.
Zij wist mij te vertellen dat kaarten van Ajax niet via KPN Seaters liep "omdat Ajax kaarten in eigen beheer wilt houden".
"Hmmmm, ok...vreemd, waarom staan ze dan op KPN Seaters?" dacht ik nog.....dus belde ik naar het nummer van de Ajax Fancare die ze me opgaf.
Bij deze Ajax Fancare werd ik eerst een soort van uitgelachen, omdat Ziggo de sponsor is van Ajax en de onvriendelijke, arrogante medewerker ging het even navragen bij een collega
Op zijn plaats gezet waarschijnlijk, kwam hij terug met een e-mailadres (m.school@sidekix.nl) en moest ik daar maar naartoe mailen.
Van Sidekix had ik nog nooit gehoord, maar na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, toch maar een mailtje gestuurd
Daar kreeg ik snel de volgende reactie op terug:
De volgende dag (wedstrijddag) nog maar "even" gebeld naar KPN Seaters en kreeg daar een behulpzame medewerker te spreken, die zijn excuses gelijk aanbood en het intern zou gaan uitzoeken.
Voor nu kon hij niks doen, maar hij zou me de volgende maandag terugbellen om met een passende oplossing te komen.
Deze maandag (5 september) is inmiddels al een tijdje geleden en je begrijpt dat ik niks meer gehoord heb van KPN of Seaters, wat ik inmiddels wel gewend ben van KPN-gelieerde bedrijven....
Overigens voorheen al meermaals gehad dat kaarten via KPN Seaters die toegewezen (en betaald!) waren geannuleerd werden.
Hier moet ik ook nog achteraan, maar mailen naar KPN Seaters haalt weinig uit.
Na ervaringen uit het verleden, weet ik dat daar pas na 20 reminders op gereageerd wordt.
Van bepaalde wedstrijden per e-mail op de hoogte gesteld (fout in systeem) dat tickets geannuleerd werden, maar ik heb, ondanks het doorgeven van mijn rekeningnummer, geen terugbetaling mogen hiervan ontvangen.
Hele vreemde gang van zaken bij KPN en KPN Seaters.
Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt