Skip to main content

Net weer gebeld door  'Servicedesk van de acquisitie van KPN'.

Meisje begint allemaal zaken te vragen die over mijn abonnement gaan.

Dit terwijl je zou verwachten dat iemand van KPN dit wel zou weten.

Ik heb aangegeven dat ik alleen zaken doe met KPN en ze beweren dat ze dat zijn.. Echter ze weten niets van mijn aansluitingen / abonnement / facturen maar willen het wel allemaal weten. Volgens mij is dit een manier om klanten te werven voor andere partij.

De manier waarop is volgens mij strafbaar en ben bang dat er veel mensen intuinen

Nr : 0332137274.  Krijgt ze niet te pakken en is een bandje.

 

KPN zijn jullie dit nu wel of niet ? 

 

 

 

Hallo @Jeroensssss ,

 

Die mensen zijn geen werknemers van KPN. 

Het is mogelijk een ingehuurd callcenter, maar zelfs dat is niet zeker. 

Mijn advies is om niet met hun in zee te gaan. Wil je iets wijzigen of afsluiten bij KPN, doe dat dan zelf via de website of bel desnoods met het gratis nummer 0800-0402.

 

 

 


Hallo @Jeroensssss ,

 

Die mensen zijn geen werknemers van KPN. 

Het is mogelijk een ingehuurd callcenter, maar zelfs dat is niet zeker. 

Mijn advies is om niet met hun in zee te gaan. Wil je iets wijzigen of afsluiten bij KPN, doe dat dan zelf via de website of bel desnoods met het gratis nummer 0800-0402.

 

 

 

Ik neem eigenlijk aan dat het ook geen ingehuurd callcentre is. Die hebben gewoom gegevens volgens mij.


Eens @Ik_Hussel ,

Het is mij ook allemaal wat verdacht. Maar ik wil het ook weer niet helemaal uitsluiten. 
 

Maar de boodschap blijft: Niet met die mensen in zee gaan! 


Hi @Jeroensssss! Wij bellen niet uit met dat nummer. Al onze uitgaande nummers beginnen met “088”. 

Wel vind ik een aantal klachten online. Die lijken te gaan over “Telecom loket”. Het fijne weet ik er niet van. Maar het lijkt op een bedrijf dat hun product levert via het netwerk van KPN. Gaf de persoon aan een KPN abonnement te verkopen? Of een abonnement te verkopen via een “verbinding van KPN”?

Er zijn weldegelijk afdelingen van KPN die je bellen terwijl ze niet alle gegevens hebben. Zo heeft onze (groot)zakelijke kant geen inzicht in de gegevens van consumenten abonnementen. Dus dat alleen is niet heel vreemd.

Advies blijft wel hetzelfde. Als je twijfelt, hang de telefoon op en bel ons. Voor consumentenzaken op 0800-0402 en voor zakelijk op 0800-0403. 🙂