Skip to main content
Beantwoord

Gebruik gemaakt van weekenddeal waarbij ik een iPad zou krijgen, nog niet gekregen

  • 16 July 2024
  • 5 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb meegedaan aan een weekenddeal en zou een iPad krijgen als mijn 2 jarig abonnement actief zou zijn. Dat is die nu een 2 weken maar ik heb nog niks gezien of gehoord over mijn iPad. Zit er eigenlijk wel met smart op te wachten want ik was ervan uit gegaan dat die er nu al zou zijn.

Iemand enig idee wanneer die komt?

Heb je het modem al geïnstalleerd? De email die zal gaan over de iPad verschijnt minimaal twee weken na installatie.


Hallo @MrMarcie 

 

Je kan dat bij Sidekix navragen, zie dit artikel over het welkomstcadeau:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Heb je het modem al geïnstalleerd? De email die zal gaan over de iPad verschijnt minimaal twee weken na installatie.

Ik heb modem geinstalleerd, verbinding gemaakt. En daarna gelijk mijn eigen modem geplaatst. Want met een standaard modem is voor mij niet mee te werken.


S

Hallo @MrMarcie 

 

Je kan dat bij Sidekix navragen, zie dit artikel over het welkomstcadeau:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Sidekix weet van niks. Ze gaan nu navragen. Ben erg benieuwd. Kan toch niet zo zijn dat ik verplicht ben om 14 dagen die KPN modem te gaan gebruiken. Heb ik alleen gebruikt voor de opstart, dus de eerste dag. Daarna mijn eigen modem geplaatst.
Enige reden dat ik overgestapt ben naar KPN is die iPad aanbieding. Anders had ik net zo goed bij Odido kunnen blijven.


Of uw eigen modem gebruikt nog die van kpn dat is in principe niet relevant, het gaat om een actieve verbinding waarbij de bedenktijd dient te verlopen. Hierna krijg jij de mail voor je iPad zoals vermeld op je overeenkomst ''samenvatting van je bestelling"" per mail heb gehad 


Reageer