Skip to main content

Kan mijn inlognaam veranderd worden... Op 1 of andere manier sta ik er met me naam en telefoon nr. Had gereageerd op een topic over Netflix. Geen beeld (wel in het hoofdscherm) wel geluid en ondertiteling bij het afspelen van een film in Netflix. Alles geprobeerd maar probleem is dus niet verholpen.

 

Hoi @Jeroen_kpnforum, welkom op het KPN forum. Bij deze meteen gedaan! 🙂 Heb je een voorkeur voor een gebruikersnaam? Dan pas ik het naar je wens aan, mits deze nog beschikbaar is uiteraard. 

Ik zie dat je in dit topic: Problemen Netflix - ineens geen beeld, wel geluid en ondertiteling een reactie hebt achtergelaten. Mijn collega Erik zal jouw vraag oppakken. 


Kan mijn inlognaam veranderd worden... Op 1 of andere manier sta ik er met me naam en telefoon nr. Had gereageerd op een topic over Netflix. Geen beeld (wel in het hoofdscherm) wel geluid en ondertiteling bij het afspelen van een film in Netflix. Alles geprobeerd maar probleem is dus niet verholpen.

 


Dank je wel Nadia voor het veranderen van mijn inlognaam, veel beter zo ;-)

Verder wacht ik het antwoord van je collega Erik af.

 

Fijne dag vandaag

Groet Jeroen.


ik heb hetzelfde. ik sta nu genoemd als ‘Beste’  en zie niet hoe ik dat kan wijzigen en ben al ingelogd met mijn kpn.

 

 


Hallo @telfort-kpn , dat is (nog) niet te wijzigen.

Â