Ik heb geen geluid met videoland, hoe kan dat?
*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Dag
Het geluid is opgelost maar nu stopt iedere keer het beeld, om gek van te worden
Oh, da's niet fijn,
Hoe meer je vertelt, hoe beter. Want alles wat je hier vertelt, helpt de community om goed beeld te krijgen van je probleem. En daarmee is makkelijker voor de meelezers om je goede tips te geven!
Ik heb 2 tv's draadloos aangesloten.
En internet natuurlijk.
Het ligt niet aan het draadloos want dat hebben wij al jaren, wij wonen in een appartement.
Nu heb ik nog een andere vraag, wij hebben tv, internet en 2 mobiele abonnementen van kpn.
Ons tv abonnement liep afgelopen november af, ik heb gebeld voor een nieuwe aanbieding maar daar deed die jonge man niet aan, wat nu? Ik ben aan het rondkijken voor een andere provider want ja, alles is al duur genoeg.
Of hebben jullie een nieuwe aanbieding?
Dag
Ik heb 2 tv's draadloos aangesloten.
En internet natuurlijk.
Het ligt niet aan het draadloos want dat hebben wij al jaren, wij wonen in een appartement.
Dan inhoudelijk: er kan het nodige veranderen in je huis en andere apparatuur kan invloed hebben op de DVS. Om uit te sluiten waar het aan ligt is het belangrijk om eens te testen of het zonder de DVS wel werkt. Kun je iets meer vertellen over de apparatuur die je gebruikt en wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen?
Nu heb ik nog een andere vraag, wij hebben tv, internet en 2 mobiele abonnementen van kpn.
Ons tv abonnement liep afgelopen november af, ik heb gebeld voor een nieuwe aanbieding maar daar deed die jonge man niet aan, wat nu? Ik ben aan het rondkijken voor een andere provider want ja, alles is al duur genoeg.
Of hebben jullie een nieuwe aanbieding?
Een nieuwe klant kunnen we eenmalig een welkomstaanbieding doen -die zul je ook hebben gehad- maar het lukt niet om bij elke verlenging weer een nieuwe aanbieding te doen. We willen onze diensten levern tegen een eerlijke prijs en met de Hussel-abonnementen heb je ook zelf invloed in wat je afneemt (en waar je dus voor betaalt). Een collega van de klantenservice is meer dan bereid om je huidige aansluiting te bekijken en je daarin te adviseren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.