Skip to main content

Waarom krijg ik als ex-Telfort klant geen gratis KPN veilig.

Het lijkt wel discriminatie dat ik niet gezien word als volwaardig KPN klant.

Heeft het niet te maken met het abbonement waar u bij Telfort voor betaalde? Als u naar Hussel gaat zit KPN veilig inbegrepen.


Zou kunnen. 

Ben ik alleen 15 euro meer kwijt per maand.


Zou kunnen. 

Ben ik alleen 15 euro meer kwijt per maand.

Maar dan heb je wel KPN-veilig en daar ging het toch om ;-)

Overigens kun je voor €15 zeker een goede vergelijkbare dienst (eventueel elders) afnemen. 


KPN heeft Telfort volledig overgenomen maar u blijft als klant u contract houden. Overstappen op Hussel kost meer maar dan krijgt u ook andere diensten mogelijk. Is het in u geval niet mogelijk om nog een leuke korting te krijgen bij de overstap naar Hussel?


Bij Telfort hadden ze nog wel eens leuke aanbiedingen, maar bij KPN kan niets.


Dus nu als volledige KPN klant kunt u geen gebruik maken van de welkomst aanbieding? Zou toch wel gek zijn.

 

Hoe zit dat KPN? Als de TS niet zelf besloten heeft om KPN klant te worden, dan kan hij toch nog hussel afnemen en dan ook gebruik kunnen maken van de korting?


Ik ben er eerlijk gezegd bang voor. Als @Hern voor de overname overgestapt was dan wel. Met de overname ben je geen nieuwe klant en kom je waarschijnlijk niet in aanmerking (hoe oneerlijk dit ook is en voelt).

Ik zit nu bij XS4ALL. Die integratie gaat ook plaatsvinden, Nu kan ik overstappen naar KPN met een fikse korting. Volgend jaar (wanneer is nog niet bekend) niet meer en zal ik waarschijnlijk onderdeel zijn van het KPN klantenbestand. Vanaf dat moment waarschijnlijk dus geen nieuwe klant en geen welkomstkorting. 


Hoe zit dat KPN? Als de TS niet zelf besloten heeft om KPN klant te worden, dan kan hij toch nog hussel afnemen en dan ook gebruik kunnen maken van de korting?

Volgens mij had @Hern het niet specifiek over de welkomskorting.

Maar nee. Hij of zij komt niet in aanmerking voor welkomskorting. Het doel van welkomskorting is nieuwe klanten lokken. @Hern is al klant. Dus waarom zou KPN hem of haar welkomskorting geven? Dat heeft toch geen nut?


Ik zit nu bij XS4ALL. Die integratie gaat ook plaatsvinden, Nu kan ik overstappen naar KPN met een fikse korting. Volgend jaar (wanneer is nog niet bekend) niet meer en zal ik waarschijnlijk onderdeel zijn van het KPN klantenbestand. Vanaf dat moment waarschijnlijk dus geen nieuwe klant en geen welkomstkorting. 

Zo is het bij Telfort precies zo gegaan.


Omdat het een overname is en hij dan ook een hussel abbonement neemt IPV een oud abbonement dat bij Telfort hoorde.

Dit is theoretisch.


Ik hoef helemaal geen welkomstgeschenk, want ik ben al KPN klant.

Ik vraag mij alleen af waarom ik als ex-Telfortklant een mindere KPN klant ben.


Dat bent u niet. U heeft alleen een abonnement waar kpn veilig niet bij zit. Zo simpel is het.


Ik hoef helemaal geen welkomstgeschenk, want ik ben al KPN klant.

Ik vraag mij alleen af waarom ik als ex-Telfortklant een mindere KPN klant ben.

Je bent geen minder KPN-klant maar je hebt een “oud” product, Dat heeft zijn voordelen (prijs etc.) maar ook zijn nadelen (onder andere dus KPN Veilig).


Dus nu als volledige KPN klant kunt u geen gebruik maken van de welkomst aanbieding? Zou toch wel gek zijn.

 

Hoe zit dat KPN? Als de TS niet zelf besloten heeft om KPN klant te worden, dan kan hij toch nog hussel afnemen en dan ook gebruik kunnen maken van de korting?

Hallo @Jeroen Ruiter TFT-klanten worden niet beschouwd als nieuwe klanten en komen derhalve niet in aanmerking voor welkomstkortingen of cadeaus.


Dat bent u niet. U heeft alleen een abonnement waar kpn veilig niet bij zit. Zo simpel is het.

Bij oudere KPN abonnementen zit het ook maar 2 × bij, terwijl het bij nieuwe Hussel abonnementen 5 × bij zit. Wel meer dan 100 mbit dacht ik 🤔


Lezen @JanD. Lezen. Ik wil geen welkomstgeschenk of cadeau.

Ik wil net als alle KPN klanten ook gratis KPN veilig.


Hallo @Hern zoals bij de overgang oktober vorig jaar duidelijk naar de TFT-klanten toe gecommuniceerd is vallen de TFT-klanten onder de paraplu van KPN met behoud van de TFT-voorwaarden.

Wil men onder de KPN-voorwaarden vallen kan men overstappen naar het ‘echte’ KPN.

Als TFT-klant had je voordelen die KPN-klanten niet kennen, het is maar net wat je voorkeur heeft.

En dat KPN duurder is dan TFT is logisch, want toen Telfort (TFT) nog bestond, was het het budgetmerk van KPN, dus met lagere prijzen en andere diensten.

 


Lezen @JanD. Lezen. Ik wil geen welkomstgeschenk of cadeau.

Ik wil net als alle KPN klanten ook gratis KPN veilig.

Hallo @Hern , ik reageer ook niet naar jou toe, maar naar @Jeroen Ruiter 

Lezen @Hern :wink:


Lezen @JanD. Lezen. Ik wil geen welkomstgeschenk of cadeau.

Ik wil net als alle KPN klanten ook gratis KPN veilig.

Overstappen naar een abonnement waar kpn veilig wel in zit. Zo moeilijk is dat toch niet.